ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΤΟΥ ΚΚΕ | |
ΝΕΑ ΚΡΟΥΣΜΑΤΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟΥ ΣΑΜΠΟΤΑΖ |
18/2/2004 |
ΤΟ ΣΑΜΠΟΤΑΖ ΣΤΗ ΔΕΗ ΤΟΥ ΑΘΕΡΙΝΟΛΑΚΚΟΥ |
|
Το γνωστό Ε΄ τμήμα του ΣτΕ στις 12/11/2003 ακύρωσε την περιβαλλοντική μελέτη
του εργοστασίου της ΔΕΗ, που χτίζεται στον Αθερινόλακο της Σητείας. Η προσφυγή
έγινε από δύο οικολογικές οργανώσεις και μερικούς πολίτες πίσω από τους οποίους
όμως κρύβονται ο ΣΥΝ, το ψευτοΚΚΕ, η Greenpeace και το κράτος. Το εργοστάσιο
αυτό, όπως είναι γνωστό, εμποδίζεται να χτιστεί από τους ίδιους εδώ και δέκα
χρόνια. Η ακύρωση της μελέτης έγινε, επειδή δεν είχαν συμπεριληφθεί ορισμένοι
όροι. Η ΔΕΗ διόρθωσε την μελέτη που έχει πάρει ήδη το δρόμο προς το ΥΠΕΧΩΔΕ
και τη Νομαρχία και υποτίθεται ότι σε δύο μήνες θα έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία
των υπογραφών. Στόχος της ΔΕΗ είναι να παραδώσει το καλοκαίρι στην λειτουργία
τον ένα στρόβιλο, την περίοδο δηλαδή των ολυμπιακών αγώνων. Οι δύο οργανώσεις
ζητούσαν βέβαια με την προσφυγή τους να σταματήσουν τα έργα που γίνονται με
εντατικούς ρυθμούς αυτή την περίοδο. ΤΟ ΣΑΜΠΟΤΑΖ ΣΤΟ ΚΡΑΤΙΚΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟΟι καθηγητές μόνιμοι και ωρομίσθιοι στην Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη (κρατικό φροντιστήριο) του λυκείου έχουν να πληρωθούν από το Σεπτέμβριο του 2003. Σε ένα μεγάλο αριθμό σχολείων δεν έχουν πληρωθεί ακόμη ούτε τα δεδουλευμένα του Σεπτεμβρίου του 2002. Επίσης δεν έχουν δοθεί ακόμη χρήματα για τα λειτουργικά έξοδα. Το υπουργείο με την οικονομική ασφυξία που επιβάλλει παράνομα, προσπαθεί πια να διαλύσει βίαια την ΠΔΣ. Πολλοί καθηγητές άρχισαν να εγκαταλείπουν την ΠΔΣ αφού δεν πληρώνονται. Συνεργάτης του υπουργείου σ’ αυτό το σαμποτάρισμα είναι η ΟΛΜΕ και οι τοπικές ΕΛΜΕ. Σαν συνδικαλιστικά όργανα δεν παίρνουν θέση στη βίαιη διάλυση της ΠΔΣ από το υπουργείο.Στο φροντιστήριο αυτό που είναι τμήμα του προγράμματος της δια βίου εκπαίδευσης της ΕΕ φοιτούν 150.000 μαθητές, σύμφωνα με την κυβέρνηση, και δουλεύουν χιλιάδες καθηγητές. Το πρόγραμμα της δια βίου εκπαίδευσης σε όλες τις αναπτυγμένες χώρες έρχεται να καλύψει τις αυξημένες και ιδιαίτερες ανάγκες στη νέα γνώση και στις νέες τεχνολογίες. Άλλα τμήματα του προγράμματος της δια βίου εκπαίδευσης ήταν τα Προγράμματα Σπουδών Επιλογής στα ΑΕΙ και στα ΤΕΙ με 100.000 νέες θέσεις φοιτητών στις νέες τεχνολογίες και επιστήμες που καταργήθηκαν με την βία των κνιτών και του ΣΥΝ . Επίσης στη δια βίου εκπαίδευση ανήκει και το κρατικό φροντιστήριο του γυμνασίου, όπως και τα ΙΕΚ, τα ΚΕΚ, οι επιμορφώσεις των καθηγητών κλπ. ΄Όλα αυτά τα προγράμματα υπονομεύτηκαν με τον χειρότερο τρόπο και με διαφορετικές μεθόδους. Για τα ΠΣΕ έχουμε αναφερθεί παλιότερα αλλά επανερχόμαστε και στο άρθρο για τον πρύτανη του Πολυτεχνείου Κρήτης. Η ΠΔΣ στο λύκειο σαμποτάρεται από την πρώτη στιγμή της λειτουργίας της, εδώ και χρόνια, με την υπονόμευση και τη συνολική της απαξίωση από το υπουργείο, τα κόμματα και την ΟΛΜΕ. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η σκόπιμη δυσκολία που βάζει το υπουργείο στη διοίκησή της. Το κρατικό φροντιστήριο το αναλαμβάνει έξω από το ωράριό του ο διευθυντής του σχολείου ή ένας καθηγητής χωρίς καμμιά βοήθεια. Όλες οι εργασίες, που στο σχολείο τις μοιράζεται ο σύλλογος των καθηγητών πρέπει να γίνουν από ένα άτομο. Όσο συνειδητός και δημοκράτης κι αν είναι ο καθηγητής συνήθως θα λυγίσει από την πολύ δουλειά. Αν ο αξιολογητής (διευθυντής της ΠΔΣ ) είναι και διευθυντής του σχολείου, δηλαδή προεπιλεγμένος απο την ΟΛΜΕ, τότε αυτό που γίνεται συνήθως είναι να τρώει τα λεφτά μαζί με τους καθηγητές γράφοντας διδακτικές ώρες που δεν πραγματοποιούνται. Σ’ αυτό είναι άσσοι οι συνασπισμαίοι και οι του ψευτοΚΚΕ των μεγάλων πόλεων. Φυτεύοντας λοιπόν το υπουργείο τη δυσλειτουργία στην ΠΔΣ σαν οργανικό της χαρακτηριστικό, συμπεριφέρεται στους καθηγητές στους γονείς και στα παιδιά τους όπως η αλεπού στον πελαργό, που του έκανε τραπέζι με σούπα στο πιάτο και όχι σε μπουκάλι, όπως θα μπορούσε να φάει τη σούπα του ο πελαργός. Παρά το εμπόδιο αυτό και την έλλειψη αλληλοϋποστήριξης της ΠΔΣ και του ημερήσιου σχολείου, που έχει εγκαθιδρύσει το υπουργείο με το να μεταχειρίζεται την ΠΔΣ σαν ένα πρόγραμμα και όχι σαν εκπαιδευτική διαδικασία σε ενότητα με το πρωινό ωράριο, το μισοπαράνομο πια κρατικό φροντιστήριο άρχισε να αναπτύσσεται σε πολλά λύκεια της χώρας ιδιαίτερα στις αγροτικές περιοχές όπου δεν έχουν πρόσβαση οι μαθητές σε φροντιστήρια. Σήμερα χιλιάδες μαθητές περνούν στην ανώτατη εκπαίδευση με τη βοήθεια του κρατικού φροντιστηρίου. Οι αμοιβές των καθηγητών που είναι πάνω από το διπλάσιο απ’ ότι στα ιδιωτικά φροντιστήρια και τα δημοκρατικά αντανακλαστικά που γεννάει το πρόγραμμα από τη φύση του ήταν τα κίνητρα να δημιουργηθούν αυθόρμητα σε όλη τη χώρα πολλά κρατικά φροντιστήρια με ικανοποιητικές αποδόσεις. Η ΠΔΣ ήταν από την πρώτη ημέρα αγκάθι στο μάτι της ΟΛΜΕ και του καθεστώτος. Εδώ και χρόνια τους έχει στερήσει τη δυνατότητα να εμφανίζονται σαν φίλοι του λαού με την σπέκουλα της δωρεάν παιδείας και την δήθεν καταγγελίας του συστήματος για το κόστος των φροντιστηρίων, γιατί δωρεάν φροντιστήριο υπάρχει και το σαμποτάρουν. Τόσα χρόνια φωνάζουν για το κόστος των φροντιστηρίων και τώρα που υπάρχει το δωρεάν φροντιστήριο το υπονομεύουν γιατί δεν μπορούν να κάνουν αλλοιώς και εκτίθενται. Χαρακτηριστική είναι η θέση του συμβουλίου της ΕΛΜΕ Ηρακλείου, με πλειοψηφία ΣΥΝ, πριν τρία χρόνια, που αποφάσισε ότι οι καθηγητές, (οι άσσοι στα ιδιαίτερα) που διδάσκουν στα κρατικά φροντιστήρια πρέπει να περάσουν από σεμινάρια! Στις επαρχιακές πόλεις ο ΣΥΝ και το ψευτοΚΚΕ απαγορεύουν στα μέλη τους να διδάξουν. Άλλος ένας λόγος που δεν θέλουν την ΠΔΣ είναι ότι χρηματοδοτείται από το “βρώμικο” χρήμα της ΕΕ. Το βαθύτερό μίσος τους όμως για την ΠΔΣ βρίσκεται στο ότι η ΠΔΣ του απογεύματος μαζί με το σχολικό πρωϊνό πρόγραμμα είναι αντικειμενικά το ολοήμερο λύκειο. Άτυπα μεν αλλά είναι. Πρωϊνό σχολείο με απογευματινό φροντιστήριο σημαίνει ότι το κράτος δηλαδή η πολιτική εξουσία επομένως και η ΟΛΜΕ αναλαμβάνουν πλήρως τις πολιτικές ευθύνες απέναντι στην κοινωνία, για την τύχη του συστήματος, για την ανάπτυξη και την προσαρμογή του στα νέα δεδομένα. Η αποτυχία τους θα είναι πια μια διπλή αποτυχία, όχι μόνο του πρωϊνού προγράμματος όπως συμβαίνει σήμερα, αλλά και του φροντιστηριακού. ΠΔΣ σημαίνει επιπλέον δουλειά και δεύτερο, έλεγχο του καθηγητή για το τι μαθαίνει ο μαθητής. Στις αναπτυγμένες χώρες, όπως και σε όλα τα ιδιωτικά σχολεία της χώρας μας τα σχολεία της μέσης εκπαίδευσης, αλλά και του δημοτικού είναι ολοήμερα. Το αποτέλεσμα σήμερα του ολοήμερου δημοτικού και του σχεδόν ολοήμερου λυκείου και γυμνασίου στη χώρτα μας είναι ότι στέλνουν ύστερα από 8 ώρες απασχόλησης την ημέρα τα παιδιά σχεδόν αδιάβαστα στο σπίτι τους. Η ΝΔ στο πρόγραμμά της ουσιαστικά καταργεί την ΠΔΣ αφού προβλέπει την στήριξη των αδύνατων μόνο μαθητών και όχι όλων των μαθητών όπως ισχύει σήμερα. Ο Καραμανλής ξεπερνάει σε πρακτικές και σαμποτάρισμα ακόμα και τα γνήσια σοσιαλφασιστικά κόμματα. Στις 1/2/2004 εκτελέστηκε με μια ομοβροντία των μέσων ενημέρωσης ο δημοκράτης πρώην πρύτανης του πολυτεχνείου Κρήτης Δ. Σωτηρόπουλος γιατί τόλμησε να δημιουργήσει πριν χρόνια στο πολυτεχνείο δύο τμήματα Προγράμματος Σπουδών Επιλογής που ανήκουν στο πρόγραμμα της δια βίου εκπαίδευσης της ΕΕ. Κλέφτης, απατεώνας, κοινωνικό απόβρασμα με δυό λόγια, αυτή ήταν η εικόνα που έδινε για το Σωτηρόπουλο όλη η δημοσιογραφική υπαλληλία. Η απόλυσή του οργανώθηκε από το ναζιστικού τύπου κίνημα ενάντια στα ΠΣΕ των Χανίων και δευτερευόντως στα ΠΣΕ των ΤΕΙ Ηρακλείου με αρχηγούς τον ΣΥΝ και το ψευτοΚΚΕ ( σημερινός πρύτανης Φίλης και ο υπαρχηγός του Γρυσπολάκης). Όταν ο πρύτανης δραπέτευσε και πήγε στην Αμερική, γιατί τον απειλούσαν ακόμη και με απόπειρα δολοφονίας μέσα στο αμάξι του, οι Αμερικάνοι τον έκαναν πρύτανη σε πανεπιστήμιο του Texas. Ο λόγος που δέχτηκε την τελευταία επίθεση είναι γιατί επέστρεψε στην Ελλάδα για να διεκδικήσει τη θέση του στα Χανιά. Οι κατηγορίες των εφημερίδων είναι ότι είχε σχεδιάσει να κλέψει τα 600.000.000 δρχ των ΠΣΕ, αλλά δεν τα έκλεψε, (εδώ βγαίνει το συμπέρασμα ότι είχε οργανώσει ληστεία !), ότι δεν τους έδωσε παραστατικά για τα επιστημονικά του ταξίδια και έτσι δεν μπορούν να δικαιολογήσουν τα έξοδα, ότι έκανε παράνομες προσλήψεις στα ΠΣΕ, ότι δεν ενημέρωσε το πρυτανικό συμβούλιο για τη δημιουργία των ΠΣΕ, ότι ζημειώθηκε το πολυτεχνείο με εκατοντάδες εκατομύρια δρχ. Αυτό το τελευταίο δεν το ανάφεραν όλα τα μέσα ενημέρωσης και αυτά που το ανάφεραν δεν δίνουν πληροφορίες, έστω και ψεύτικες. Όταν οι σοσιαλφασίστες τον κυνηγούσαν αυτόν και όποιον άλλο καθηγητή υποστήριζε τα ΠΣΕ η κόντρα ήταν πολιτική. Κανείς δεν τόλμησε να μιλήσει για λεφτά σ’ αυτόν τον άνθρωπο. Όταν τον καθηγητή Κασδοβασίλη τον έστελναν οι σοσιαλφασίστες στο νοσοκομείο, όταν ο ίδιος κατάγγειλε απόπειρα δολοφονίας του, όταν λεωφορεία από τα Χανιά κατέβασαν τους τραμπούκους στα ΤΕΙ Ηρακλείου και τα έκαναν γιαλιά καρφιά μπροστά στον υπουργό παιδείας, επειδή τα ΤΕΙ είχαν τολμήσει να δημιουργήσουν ΠΣΕ, για τα λεφτά ήταν όλα αυτά; Η αντιμετώπιση του καθηγητή Σωτηρόπουλου όπως και του καθηγητή Καλλία στο πανεπιστήμιο Κρήτης από την πολιτική εξουσία, ταυτίζει αυτή την εξουσία με τη σοσιαλφασιστική εξουσία των χωρών του “υπαρκτού σοσιαλισμού”. Τα συμβούλια στα οποία παραπέμπονται οι καθηγητές πανεπιστημίου είναι ειδικής σύνθεσης από μέλη του Αρείου Πάγου και από μέλη ΔΕΠ. Η απόφασή τους είναι πρόταση για τον υπουργό παιδείας που μόνο αυτός μπορεί να απολύσει έναν καθηγητή. Οποιοσδήποτε παραπεμφθεί σε μια τέτοια επιτροπή ακόμη και με καταγγελίες ανυπόστατες, από μια μεγάλη πλειοψηφία του πανεπιστημίου, προτείνεται για απόλυση με το άτυπο σκεπτικό ότι αφού δεν τον θέλουν οι περισσότεροι στο ίδρυμα, άρα διαταράσσει με την παρουσία του την λειτουργία του. Στην περίπτωση Καλλία που έχει προταθεί η απόλυσή του από την ίδια επιτροπή ο υπουργός παιδείας δύο χρόνια τώρα δεν τολμάει να υπογράψει την απόλυση γιατί φοβάται την σίγουρη καταδίκη του από το ευρωπαϊκό δικαστήριο ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Οι καταγγελίες για τον Καλλία ήταν της ίδιας φασιστικής ποιότητας. Η ασφάλεια σαν παράδειγμα, ύστερα από καταγγελίες των συνασπισμαίων, τον καλούσε ξαφνικά για να τον ανακρίνει για διάρρηξη. Και οι ασφαλίτες ακόμα ντρέπονταν να τον ανακρίνουν, όπως έλεγε, και ούτε του πήραν κατάθεση. Για τη σύνθεση αυτών των επιτροπών έχουμε να πούμε ότι στην περίπτωση του Καλλία ψήφισε και ο αντιπρύτανης του πανεπιστημίου Κρήτης που τον κατηγορούσε. Δεν πρόκειται δηλαδή για δικαστήριο όπως το παρουσιάζει ο σοσιαλφασισμός γι’ αυτό και ο υπουργός παιδείας υπογράφει δύσκολα τέτοιες αποφάσεις. Αλλά ας δούμε τον πρύτανη του πανεπιστημίου Κρήτης, Νικολάου, τον διώκτη του Καλλία, τον πρύτανη του πιο καθεστωτικού πανεπιστημίου της χώρας και πρόεδρο του Εθνικού Συμβουλίου Παιδείας. Ο προϊστάμενος του τμήματος συντήρησης του Παν. Κρήτης, Κακλαμάνος καταγγέλει τον Νικολάου για οικονομικές ατασθαλίες. Η Κανελλοπούλου, προϊσταμένη του υπουργείου οικονομικών διατάσσει έρευνα. Ο οικονομικός επιθεωρητής Κρήτης διαπιστώνει τέρατα και σημεία και ζητεί παραπέρα έλεγχο. Η Κανελλοπούλου του δηλώνει προφορικά (Επενδυτής 9/11/03) ότι ο υπουργός διαφωνεί. Ταυτόχρονα ο Νικολάου από την τοπική τηλεόραση απειλεί τους πάντες. Ο Κακλαμάνος στις 17/6/02 απαιτεί παραπέρα έλεγχο διαμαρτυρόμενος για την συγκάλυψη. Η Κανελλοπούλου δεν κάνει τίποτα. Από το ίδιο φύλλο του Επενδυτή αντιγράφουμε: “Ατυχώς όμως ελάχιστες μέρες αργότερα ξεσπάει πρωτοφανές σκάνδαλο, ανακαλύπτονται 600 δενδρύλια χασίς μέσα στο Πανεπιστήμιο σε χώρο κοντά στην πρυτανεία (!) με αυτόματο ποτιστικό σύστημα(!) γεγονός που επιβεβαιώνει με θεαματικό τρόπο μία από τις διαπιστώσεις του πορίσματος του επιθεωρητή (...) η αδιαφορία των αρμοδίων του πανεπιστημίου για οικοπεδικές εκτάσεις, που έχουν σιωπηρώς και ύποπτα μετακινηθεί σε άλλους φορείς και ιδιώτες”. Η είδηση έπεσε σαν βόμβα. Τρομοκρατημένος ο υπουργός Χριστοδουλάκης που συγκάλυπτε τον πρύτανη στέλνει 3 επιθεωρητές στην Κρήτη μαζί με τον συνονόματό του επιθεωρητή Χριστοδουλάκη που είχε ξεκινήσει τον έλεγχο. Η επιτροπή επιβεβαιώνει την έκθεση του επόπτη Χριστοδουλάκη και ζητεί παραπέρα έλεγχο. Δεν έγινε φυσικά τίποτα και αυτή τη στιγμή ο επόπτης Χριστοδουλάκης μετράει δύο ΕΔΕ και μια παραπομπή στο πειθαρχικό χωρίς να έχει γίνει γνωστό αν πραγματικά έπιασε τους χασισοκαλλιεργητές στα πράσα και την ύπαρξή τους την περιέγραφε με αυτό τον κομψό τρόπο για να μην έχει και άλλα μπεξίματα με τη μαφία των ναρκωτικών της Κρήτης. Τα ευρήματα της έρευνας εκτός από τα προηγούμενα ήταν τα εξής (Επενδυτής, 9/11/03): “1) Ασυγχώρητη αμέλεια και πρόδηλη ολιγωρία” του πρύτανη κ. Νικολάου, πρωτοφανής περίπτωση κακού χειρισμού του έργου “φοιτητική κατοικία”. Εξαιτίας αυτού χάθηκαν 3,5 δις δρχ επιχορήγησης και η ευκαιρία για κατασκευή 500 φοιτητικών κλινών. 2) Οικοδομικές εργασίες χωρίς καμία νόμιμη έγκριση. Ως αποτέλεσμα, έπεσε το υπό κατασκευή αμφιθέατρο, με αποτέλεσμα το θάνατο του εργολάβου(!), και το Πανεπιστήμιο ζήτησε κατόπιν αυτού οικοδομική άδεια, με σκοπό την εκ των υστέρων συγκάλυψη, αλλά η Πολεοδομία δεν την παραχώρησε! (το έγγραφο της πολεοδομίας βρίσκεται στον Επενδυτή). 3) Αποζημειώσεις δεκάδων εκατομμυρίων από τον ειδικό λογαριασμό σε τακτικούς υπαλλήλους του ιδρύματος, “παράνομα και κατά παρέκλιση κάθε νομιμότητας” με αποτέλεσμα “άνοιγμα” 700.000 ευρώ. 4) Κατατεμαχισμός έργων δεκάδων εκατομμυρίων με απευθείας αναθέσεις. 5) Ελλειματικός τακτικός προϋπολογισμός. 6) Ιδιωτική ασφάλιση του συνόλου των υπαλλήλων του Ιδρύματος, με χρήματα του ειδικού λογαριασμού. 7) Μη καταβολή χιλιάδων ευρώ σε κωδικό του ειδικού λογαριασμού από τις εισπράξεις των τευχών δημοπράτησης τεχνικών έργων. Για την περίπτωση έγινε ερώτηση στη Βουλή, όχι βέβαια από το ψευτοΚΚΕ και τον ΣΥΝ αλλά από την ΝΔ και δεν δόθηκε καμμιά συνέχεια. Η έρευνα σταμάτησε και ο Νικολάου επιβραβεύθηκε για τις υπηρεσίες του με την προεδρία της Εθνικής Επιτροπής Στρατηγικής για την Πληροφορική. Πριν μερικές ημέρες ο Σημίτης τον προβίβασε και τον έκανε και πρόεδρο του Εθνικού Συμβουλίου Παιδείας. Αυτό το άτομο διάλεξαν από ολόκληρη την διανόηση για να συμβουλεύει το έθνος για την εκπαίδευσή του, με έμφαση μάλλον στην απελευθέρωση του χασισιού που προωθεί ο Παπανδρέου και στην ανάπτυξη των γεωπονικών επιστημών. |