ΣΧΟΛΕΙΑ:ΤΟ ΝΕΟΤΗΜΑ ΔΙΧΩΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΦΑΣΙΣΜΟΣ

Σύμφωνα με το σύστημαΑρσένη βάσει του οποίου έγιναν οι εξετάσεις τουερασμένου Ιουνίου το άριστα στην βαθμολογία τηςεισαγωγής στα ΑΕΙ και ΤΕΙ είναι το 200. Οι σαράντααπό τις 200 μονάδες είναι η προφορική βαθμολογίατου μαθητή που την παίρνει από τους καθηγητές τουσχολείου από όλα τα γραπτώς εξεταζόμεναμαθήματα. Με την αξιολόγηση των καθηγητών πουείχε θεσμοθετήσει ο Αρσένης εξασφάλιζε σ’ έναβαθμό το αδιάβλητο της προφορικής βαθμολογίας.

Ένα από τα κριτήρια αξιολόγησης τουεκπαιδευτικού, σύμφωνα με το σύστημα Αρσένη, πουτο δέχονταν στα λόγια και ο νέος υπουργός μέχριτις εξετάσεις του περασμένου Ιουνίου, αλλά δεν τοεφάρμοσε στην πράξη, θα ήταν η διαφορά τηςροφορικής από την γραπτή βαθμολογία τωνανελλαδικών εξετάσεων του Ιουνίου. Σύμφωνα μεαυτό το κριτήριο ένας καθηγητής θα κρίνοντανετικά αν οι γραπτοί βαθμοί των μαθητών του στιςανελλαδικές εξετάσεις θα παρουσίαζαν μικρήδιαφορά από τους προφορικούς βαθμούς που αυτός ο ίδιος οκαθηγητής έβαλε στα δύο τετράμηνα. Στην αντίθετηερίπτωση ο καθηγητής θα κρίνονταν αρνητικά καιστις μεγάλες διαφορές στη βαθμολογία θακρίνονταν υπόλογος. Με τον τρόπο αυτό θαελέγχονταν όλες οι βαθμολογίες και ταυτόχρονακαι οι καθηγητές. Έτσι ο Αρσένης είχεεξασφαλίσει, θεωρητικά τουλάχιστον, αφού τελικάδεν εφαρμόστηκε το σύστημα, το αδιάβλητο τηςροφορικής βαθμολογίας, και παραπέρα είχεεξασφαλίσει το ότι οι καθηγητές δεν θα σύροντανστην εμπορία των βαθμών και την συναλλαγή. Ηαξιολόγηση δεν θα αφορούσε φυσικά μόνο τονέλεγχο των διαφορών βαθμολογίας, αλλά ολόκληρητην δουλειά του εκπαιδευτικού στο σχολείο.

Ο νέοςυπουργός παιδείας καταργώντας την αξιολόγισηκατάργησε και τον έλεγχο της προφορικήςβαθμολογίας των καθηγητών. Έτσι ο καθηγητήςμπορεί να βάζει ότι βαθμό θέλει χωρίς ναελέγχεται από κανένα, με έναν όρο: αν ο προφορικόςξεπερνάει τον γραπτό τρεις μονάδες, τότε οροφορικός κατεβαίνει στις τρεις μονάδες πάνωαπό τον γραπτό βαθμό.

Έτσι η εύνοια του καθηγητή εκφράζεταιμε τρεις μονάδες πάνω από τον γραπτό. Τιεπιπτώσεις έχει αυτή η εύνοια για το μαθητήμπορεί να μας βοηθήσει ένα παράδειγμα για να τοκαταλάβουμε. Υποθέτουμε ότι οι γονείς κάποιουμαθητή πληρώνοντας τους βαθμούς στον καθηγητήτου δημόσιου ή του ιδιωτικού σχολείου ή επειδήέχουν καλές σχέσεις με το πολιτικό μπλοκ της ΟΛΜΕεξασφαλίζουν σε κάθε μάθημα προφορικά 18, ενώξέρουν πολύ καλά ότι το παιδί τους είναι μέτριοςμαθητής και σε καμιά περίπτωση στις εξετάσειςΙουνίου δεν πρόκειται να γράψει 18. Στις εξετάσειςτου Ιουνίου ο μαθητής λοιπόν γράφει 12 σε όλα ταμαθήματα (η σταθερή βαθμολογία 12 και 18 δενβλάπτει τη γενικότητα του παραδείγματος,αντίθετα είναι μια απόπειρα για την γενίκευσήτου). Τότεόλα τα 18αρια θα γίνουν 15αρια. Αυτή είναι η ρύθμισητου υπουργείου. Έτσι ο μαθητής θα βγάλει βαθμόαπολυτηρίου 13,5 που θα παίξει ρόλο στην εισαγωγήτου στα ΑΕΙ και ΤΕΙ και αν είναι ο βαθμός τουυψηλός και στην είσοδό του στον δημόσιο τομέα με χρήσημόνο του απολυτηρίου. Σε αυτόν τον μαθητή σίγουρααρίστηκαν και πολλές μονάδες προφορικήςβαθμολογίας. Αν ο “τίμιος” βαθμός για ταροφορικά θεωρηθεί ο γραπτός, τότε για τηνεισαγωγή τουστα ΑΕΙ και στα ΤΕΙ ο μαθητής θα συγκέντρωνε 120μονάδες με άριστα το 200. Τώρα με τους αγορασμένουςή χαρισμένους προφορικούς βαθμούς, δηλαδή μεμέσο όρο το 13,5 συγκεντρώνει 135 μονάδες. Οι 15βαθμοί αύξησαν κατά 12,5% την βαθμολογία του. Η διαφοράτων 135 μονάδων από τις 120 παίζει μεγάλο ρόλο. Μετις 120 μονάδες ο μαθητής δεν θα εισάγονταν σε μιασχολή της προτίμησής του, ενώ με τις 135 όχι μόνοεισάγεται σε αυτήν την σχολή αλλά μπαίνει καιρώτος. Στην Ιατρική Αθηνών για παράδειγμα ορώτος ήταν τρεις μονάδες μπροστά από τοντελευταίο.

Η ΦΑΣΙΣΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΚΑΙΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Με την κατάργηση λοιπόν και μόνο τουελέγχου της προφορικής βαθμολογίας τωνκαθηγητών του Λυκείου, που είναι ένα μόνο μέροςτης αξιολόγησης που κατάργησε ο υπουργόςΠαιδείας, το καθεστώς θεσμοθετεί τους όρουςδημιουργίας μιας αγοράς βαθμών και διαφθοράς.Τα ιδιωτικά σχολεία κάνουν χρυσές δουλειές. Ομόνος που δεν φταιει βέβαια σε αυτήν τηνερίπτωση είναι η ιδιωτική εκπαίδευση. Ηαγοροπωλησία στα ιδιωτικά σχολεία οπωσδήποτεδιαφθείρει αυτούς που συμμετέχουν στην βρώμικηδουλειά. Ο ιδιοκτήτης του ιδιωτικού σχολείουαποβλέπει στο κέρδος με όση βρωμιά και να του τοδώσανε. Στα δημόσια σχολεία όμως τη διαφθορά τηδιαχειρίζεται το ρωσόφιλο μπλοκ εξουσίας μαζί μετην ΟΛΜΕ και όλες τις κομματικές παρατάξεις πουτην αποτελούν. Εδώ και αρκετές μέρες κνίτες,συνασπισμικοί, ΟΛΜΕ, φαιοκόκκινοι,ρθοδοξοφασίστες, ΠΑΣΟΚ και Καραμανλικοί,εθνικοσοσιαλιστές και όλο το κατακάθι τηςελληνικής κοινωνίας έχουν στήσει τις φάκες με τοτυρί και περιμένουν στα σκοτεινά στα λασπόνερανα καταγράψουν και να χαρούν την απόδοση τηςεσμοθετημένης από το Σημίτη βιομηχανίαςδιάβρωσης και εξαθλίωσης των καθηγητών πουρόσφερε στο έθνος το ρώσικο μπλοκ εξουσίας. Όλοιαυτοί θέλουν να εξαναγκάσουν σε χρηματισμότους καθηγητές, όπως ακριβώς οι ιμπεριαλιστέςότιζαν με τη βία όπιο τον κινέζικο λαό. Θέλουν νακουρελιάσουν ιδεολογικά και ψυχικά ένα μέρος τωνκαθηγητών, να τους κατεβάσουν στο τελευταίοσκαλοπάτι, να σπάσουν την οποιαδήποτε πολιτικήτους και πολιτισμική τους αντίσταση, να τουςμετατρέψουν σε ανυπόληπτους και σε πειθήνιαόργανά τους. Σε κοινούς φασίστες. Όλοι αυτοί οιναζί θα φροντίσουν στη συνέχεια να εκθέσουνανελέητα συνολικά τον κλάδο των καθηγητώναραφουσκώνοντας το ρόλο αυτού του κλάδου σανφύλακα των αξιών της αστικής δημοκρατίας και θαροσπαθήσουν στη συνέχεια να κατοχυρώσουν τοξεφτύλισμα της γνώσης και της ηθικής που οι ίδιοιργάνωσαν σαν αξία αυτής της κοινωνίας Έτσιελπίζουν ότι θα φτάσουν στη διάλυση του ήδηαρακμασμένου αστικοδημοκρατικού σχολείου αφούα έχουν κουρελιάσει στα μάτια της κοινωνίας ένααναγκαίο όρο της ύπαρξής του, τοναστικοδημοκράτη καθηγητή.

Ταυτόχρονα όμως σπέρνοντας τηννευματική κατάπτωση στην κοινωνία πιστεύουνότι θα διευρύνουν τα όρια της ανηθικότητας, γιατην ανετότερη άσκηση της πολιτικής τους. Θέλουννα διαλύσουν, να βγάλουν από τη μέση συνείδησητην αστικοδημοκρατική έννοια της εκπαίδευσηςκαι της γνώσης, πόσο μάλλον του μαρξισμού και ναεπιβάλλουν μια πολιτική δικτατορία που θαυπηρετεί τον Κόκκαλη και τα ρώσικα συμφέροντα.

Σε ένα τέτοιο σχέδιο ηαστικοδημοκρατική εκπαίδευση είναι ένα σοβαρόιδεολογικό εμπόδιο.

Η ΥΠΟΝΟΜΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝΠΣΕ

Εκτός από τη διάβρωση αυτού του τύπουυ αναφέραμε το καθεστώς σαμποτάρει τιςευρωπαϊκές επενδύσεις στην εκπαίδευση. Στόχοςτους είναι να εισπράξουν το 1,2 τρις του Γ΄ ΚΠΣ τηςεκπαίδευσης, αλλά ταυτόχρονα να καταστήσουν τιςεπενδύσεις αυτές αντιπαραγωγικές. Το ποσόν αυτόείναι τεράστιο. Αντιστοιχούν 120.000 για κάθελίτη. Έτσι υπονομεύουν την ενισχυτικήδιδασκαλία στα Λύκεια. Ειδικά για φέτος έχουνδικαίωμα για φροντιστήριο οι μαθητές και τωντριών τάξεων του Λυκείου σε ποσοστό 35%. Επειδή ηενισχυτική διδασκαλία χρηματοδοτείται από τηνυρώπη, ο τρόπος συγκρότησής της υπαγορεύεταιαπό την ΕΕ και υπηρετεί απευθείας τους στόχουςτης. Σαν παράδειγμα οι μαθητές μπορούν ναδιαλέγουν ελεύθερα τους καθηγητές. Επίσης οιμαθητές έχουν ακόμα και τη δυνατότητα νασυγκροτήσουν οι ίδιοι ένα τμήμα ζητώνταςκαθηγητές της επιλογής τους. Ο καθηγητήςληρώνεται καλά με 5000 καθαρά την ώρα. Παρά τηνκαλή οργάνωση της ΕΕ, το καθεστώς διαλύει τηνενισχυτική σαμποτάροντάς την ανοιχτά.Απαγορεύουν στα μέλη των κομμάτων του ρώσικουμπλοκ να διδάξουν.

Ταυτόχρονα το υπουργείο Παιδείας έχειφροντίσει να δίνει μια αμοιβή 100.000 δρχ το μήναστον διευθυντή της ενισχυτικής για μια δουλειά 4ωρών ημερησίως συν την απασχόληση σε ΙΚΑ,υπηρεσίες κλπ. Δηλαδή για υπερωρίες 4-5 ωρώνμερησίως και για μια ευθύνη διεύθυνσης ενόςλόκληρου φροντιστηρίου που έχει πολλές φορέςδεκάδες τμήματα δίνουν ένα τέτοιο ποσό, έτσι ώστεκανείς να μην προσφέρεται. Φέτος επέτρεψε καιβοηθό στον διευθυντή αλλά …άμισθο! Στηνενισχυτική μπορεί ο οποιοσδήποτε μαθητής καιαυτός της Γ’ Λυκείου να βοηθηθεί πλήρως χωρίς ναρειαστεί να πατήσει σε φροντιστήριο. Όλοι αυτοίφροντίζουν να απαξιώνουν την ενισχυτική για ανμην υπάρξει ούτε υποψία προόδου.

Ταυτόχρονα το υπουργείο παιδείαςκατάργησε τις αμειβόμενες άδειες τωνεκπαιδευτικών για μεταπτυχιακά. Ο λόγος είναιότι τα τελευταία χρόνια εκατοντάδες καθηγητέςρησιμοποιούσαν αυτές τις άδειες και σε δύο τρίαρόνια αποκτούσαν ένα μεταπτυχιακό τίτλο. Όλοιαυτοί οι άνθρωποι είχαν πια αυξημένα προσόντακαι κατά συνέπεια διεκδικούσαν της διευθυντικέςέσεις αποτελεσματικότερα από τουςφαιοκόκκινους. Αυτονόητο είναι ότι από το ρώσικομπλοκ εξουσίας δεν έκανε κανείς μεταπτυχιακά καιότι τα προσόντα τους, πέρα από την κομματική τουςιδιότητα είναι ανύπαρκτα. Έτσι μαφιόζικααπαλλάχτηκαν και από αυτήν την απειλή.Ένα άλλοφασιστικού τύπου μέτρο του Σημίτη ήταν ηκατάργηση των ΠΣΕ. Η χρηματοδότηση της ΕΕ για ταΠΣΕ πρόβλεπε 100.000 θέσεις ανώτατης εκπαίδευσης.ωρίς καν να αναφερθούμε στα ΑΕΙ κα ΤΕΙ ούτε καιστην έρευνα το συμπέρασμα βγαίνει αβίαστα. Ηεκπαιδευτική πολιτική του φιλορώσικου μπλοκεξουσίας υπονομεύει την ίδια την εκπαίδευση. Δενρόκειται απλά για μια εκπαιδευτική πολιτική πουστόχο έχει την διάλυση της εκπαίδευσης. Ηλιτική αυτή είναι σε πλήρη ενότητα με τονγενικότερο στόχο της πολιτικής δικτατορίας, τοντροφοδοτεί και τον στηρίζει ιδεολογικά.