Επίσημη σελίδα ΟΑΚΚΕ

 Χαλκοκονδύλη 35, τηλ-φαξ: 2105232553 email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ Η. ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΚΕ ΟΑΚΚΕ ΣΤΗΝ EΡΤ ΣΤΙΣ 31 ΜΑΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ 2024

   

 

ΔΙΑΚΑΝΑΛΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΟΑΚΚΕ ΣΤΙΣ 26 ΜΑΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ 2024

   

 

ΝΕΑ ΑΝΑΤΟΛΗ

Νέα Ανατολή αρ.φ.559 (εδώ μπορείτε να βρείτε τα φύλλα από φ.486-Μάρτης 2013-και νεώτερα)

  Που μπορείτε να βρείτε την έντυπη έκδοση της Νέας Ανατολής

1pag559

 

crisis russia

Άρθρα Αναφοράς

OAKKE WEB TV

Εκδόσες Μεγάλη Πορεία

ΑΝΤΙΝΑΖΙΣΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ

http://www.antinazi.gr/ 

www.antinazi.gr

ΑΝΤΙ ΝΑΖΙ

 

ΜΙΑ ΑΝΑΔΡΟΜΗ : Πρώτο μέρος

Η Ο­ΑΚ­ΚΕ ή­ταν η μο­να­δι­κή πο­λιτι­κή δύ­να­μη που έ­βα­λε πρω­το­πό­ρα και α­πό πο­λύ πο­λύ νω­ρίς σα ζή­τη­μα ζω­ής και θα­νά­του για τη δη­μο­κρα­τί­α την α­ντι­να­ζι­στι­κή πά­λη με κε­ντρι­κό σύν­θη­μα να βγει ε­κτός νό­μου η να­ζι­στι­κή συμ­μο­ρί­α της «Χρυ­σής Αυ­γής». Αυ­τή τη θέ­ση την υ­πε­ρά­σπι­σε

  Με κοινή αφίσα και προκήρυξη, η Αντιναζιστική Πρωτοβουλία και η ΟΑΚΚΕ κατάγγειλαν τις αλλεπάλληλες προβοκάτσιες που στήθηκαν από τους δήθεν αντιφασίστες "φίλους" του Π. Φύσσα μετά τη δολοφονία του με αποκορύφωμα τα σπασίματα και τις καταστροφές στο Κερατσίνι στην πορεία της 18/9. Η αφίσα με τίτλο "Με αλλεπάλληλες προβοκάτσιες, ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ ΤΟΝ ΠΑΥΛΟ ΦΥΣΣΑ!" κολλήθηκε σε όλο το Κερατσίνι.

Το ψευτοΚΚΕ και ο Βαρουφάκης ψηφίσανε υπέρ του να κατεβαίνουν χωρίς προσκόμματα οι ναζί εγκληματίες στις εκλογές!!!

Μετά την καταδίκη των ναζιστών από το δικαστήριο τον Οκτώβρη του 2020, οι διακομματικοί προστάτες τους, αυτοί που για χρόνια τους έδιναν ασυλία και νομιμότητα, με δηλώσεις τους επιβεβαίωναν σε όλους τους τόνους ότι η ναζιστική δολοφονική συμμορία αποτελεί πλέον παρελθόν, αφού η πολιτεία με τα θεσμικά της όργανα έκλεισε την ηγεσία τους στη φυλακή.

 

Το ότι έχει συλληφθεί η επίσημη ηγεσία της συμμορίας και είναι στη φυλακή, αυτό είναι κάτι το πολύ καλό, και το έχει βγει στην επιφάνεια μεγάλος όγκος μπόχας από τη διεφθαρμένη λούμπεν φυσιογνωμία της αυτό είναι ακόμα καλύτερο. Όμως αυτά δεν πρέπει να καθησυχάσουν κανένα δημοκράτη όσο η συμμορία είναι νόμιμη σα ναζιστικό κόμμα,

Όχι άλλη ανοχή στην κλιμάκωση της ναζιστικής βίας με τη δολοφονική επίθεση στη Φαβέλα

ΕΚΤΟΣ ΝΟΜΟΥ

ΟΙ ΝΑΖΙ-ΦΟΝΙΑΔΕΣ

Ηθική συναυτουργία στην αποθράσυνση της ναζιστικής Χρυσής Αυγής έχουν όλα τα κοινοβουλευτικά κόμματα που τη θέλουν νόμιμη

Σήμερα είχε οριστεί να γίνει η δίκη κατά των δύο συντρόφων μας στο Α΄ Μονομελές Πλημμελειοδικείο Πειραιά στις δύο το μεσημέρι, μετά από αναβολή μόλις μίας μέρας που τους δόθηκε ενώ είχαν ζητήσει περισσότερες μέρες για να προετοιμαστούν αλλά και για να είναι διαθέσιμος ο δικηγόρος τους. Σήμερα ξαναζήτησαν αναβολή για τους ίδιους λόγους. Αυτή τους δόθηκε για τις 29 Μαρτίου στις 2 το μεσημέρι. Αλλά έτσι κι αλλιώς η αναβολή θα γινόταν γιατί δεν προσήλθε ο μάρτυρας αστυνομικός.

Από ότι φαίνεται οι εμπνευστές της δίωξης  έχουν βρεθεί σε δύσκολη θέση μπροστά σε μία δίκη που θα αποκαλύψει το δυνάμωμα του ναζισμού μέσα στην αστυνομία και στη δικαιοσύνη και πως η αιτία γι αυτό είναι ότι σύσσωμα τα κοινοβουλευτικά κόμματα υπερασπίζουν τη νομιμότητα των ναζί.

Οχτώ χρόνια από τη δολοφονία του Παύλου Φύσσα

Σύσσωμο και ύπουλα το πολιτικό καθεστώς προστατεύει τους ναζί

 Η πάλη πρέπει να συνεχιστεί με μεγαλύτερη ένταση

 

Σύσσωμα τα κοινοβουλευτικά κόμματα καθησυχάζουν τους δημοκράτες αντιφασίστες στη χώρα μας και παγκόσμια ότι έχουν κλείσει για τα καλά τους ναζι-δολοφόνους στη φυλακή και τους έχουν ουσιαστικά εξαφανίσει από την πολιτική ζωή της χώρας.

Σύντροφοι του ΕΡΓΑΣ και της ΟΑΚΚΕ μοίρασαν την προκήρυξη που δημοσιεύουμε εδώ το πρωί της 2/10 στην πύλη της Ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης στο Πέραμα. Οι εργάτες της Ζώνης πήραν την προκήρυξη με ενδιαφέρον. Η προκήρυξη αυτή έσπασε τη σιωπή για το έγκλημα της συνεχιζόμενης ανεργίας στο Πέραμα με ευθύνη πια της Κόσκο, και κατήγγειλε τον αυξανόμενο ρόλο των ναζήδων στη Ζώνη και την κάλυψη που δίνει σ’ αυτό το ψευτοΚΚΕ.

Προκήρυξη του ΕΡΓΑΣ και της ΟΑΚΚΕ

Φτάνει πια με την ανεργία στη Ζώνη!

Η ΚΟΣΚΟ ΔΕΝ ΦΕΡΝΕΙ ΚΑΡΑΒΙΑ

ΟΙ ΕΡΓΟΛΑΒΟΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΤΡΙΒΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΤΕΣ

Το ΠΑΜΕ κάνει πλάτες στο έγκλημα και οι ναζί της ΧΑ πρωτοστατούν σ’ αυτό

Την ώρα που η ναζιστική δολοφονική συμμορία απολαμβάνει με κοινοβουλευτική ομοφωνία καθεστώς νομιμότητας και που η κυβέρνηση την αναγνωρίζει σαν ισότιμο κοινοβουλευτικό κόμμα με το οποίο μπορεί να συνεργάζεται, οι συνήγοροι των θυμάτων της ναζιστικής βίας στη δίκη της «Χρ. Αυγής» συμπαρατάχθηκαν ανοιχτά με τους ναζιστές στην προσπάθεια τους να εμποδίσουν την εξέταση πέντε πρώην μελών της συμμορίας που θέλησαν να καταθέσουν εναντίον των ναζιστών κατηγορούμενων με το καθεστώς του προστατευόμενου μάρτυρα, δηλαδή ανώνυμα και χωρίς φυσική παρουσία στο δικαστήριο.

Το καθεστώς προστάτευσε πολιτικά τους ναζιστές τραμπούκους και άνοιξε το δρόμο για να περάσει η λογοκρισία τους   Την Παρασκευή της 12/10 έγινε τελικά η πρεμιέρα της παράστασης «Corpus Christi» κάτω από την παρουσία διμοιριών ΜΑΤ που εμπόδισαν τη νέα έφοδο των κανιβάλων της «Χρ. Αυγής». H Αντιναζιστική Πρωτοβουλία συμμετείχε στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας που πραγματοποιήθηκε πριν την έναρξη της παράστασης με στόχο την περιφρούρησή της, και μοίρασε ανακοίνωση συμπαράστασης.