ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ Η. ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΚΕ ΟΑΚΚΕ ΣΤΗΝ EΡΤ ΣΤΙΣ 31 ΜΑΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ 2024
ΔΙΑΚΑΝΑΛΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΟΑΚΚΕ ΣΤΙΣ 26 ΜΑΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ 2024
ΝΕΑ ΑΝΑΤΟΛΗ
Νέα Ανατολή αρ.φ.559 (εδώ μπορείτε να βρείτε τα φύλλα από φ.486-Μάρτης 2013-και νεώτερα)
Που μπορείτε να βρείτε την έντυπη έκδοση της Νέας Ανατολής

Ο Κοντονής καρφώνει το ΣΥΡΙΖΑ για τον επαίσχυντο νόμο - δώρο στη «Χρυσή Αυγή»!
Παρασκευή, 09 Οκτωβρίου 2020
Φαίνεται πως οι συμμαχίες του Σύριζα με τον παλιό εσωτερικάκια Κοντονή και τον ακαδημαϊκό Παρασκευόπουλο του βγήκαν ξινές! Όχι ότι αυτοί οι δυο είναι τίποτα δημοκράτες στον μέχρι τώρα πολιτικό τους βίο. Κάθε άλλο!
Αφίσα της ΟΑΚΚΕ: Όχι στην προστασία που έδιναν και δίνουν τα 6 κόμματα στη “Χρ. Αυγή” απαιτώντας να είναι νόμιμη - ΕΚΤΟΣ ΝΟΜΟΥ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΩΝ ΝΑΖΙ-ΔΟΛΟΦΟΝΩΝ
Δευτέρα, 14 Οκτωβρίου 2013
Επί 25 χρόνια ΟΛΑ τα κοινοβουλευτικά κόμματα άφηναν ελεύθερη τη ναζιστική συμμορία να κατατρομοκρατεί τους μετανάστες και τη δημοκρατική νεολαία καθώς όχι μόνο δεν έκαναν ποτέ τη δράση της κεντρικό πολιτικό ζήτημα αλλά απαιτούσαν να είναι νόμιμη. Τώρα ξαφνικά αποφάσισαν να τη μαζέψουν κάπως και να βγάλουν και κάποια άπλυτά της στη φόρα.
Η δολοφονία του ηρωικού αντιφασίστα Π. Φύσσα ήταν μόνο η αφορμή. Η αληθινή αιτία ήταν η αυξανόμενη ανησυχία και οργή των ευρωπαϊκών λαών (και όχι κάποιων σκοτεινών κέντρων) γι αυτήν την “ελληνική ιδιομορφία” που σε λίγο θα στερούσε από τη χώρα μας την προεδρία της ΕΕ. Απόδειξη ότι τα ίδια αυτά κόμματα θέλουν ακόμα τη συμμορία αυτή νόμιμη σαν κόμμα.
2η Ανακοίνωση της ΚΕ της ΟΑΚΚΕ για τη νέα ματαίωση του συνέδριου της ΓΣΕΕ από τα τάγματα εφόδου του ψευτοΚΚΕ- Ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ ΑΡΠΑΖΕΙ ΤΑ ΣΥΝΔΙΚΑΤΑ - ΣΤΟΧΟΣ ΤΟΥ Η ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ
Σάββατο, 06 Απριλίου 2019
Με την προαναγγελμένη δεύτερη εισβολή των ταγμάτων εφόδου του ψευτοΚΚΕ, τον τραυματισμό ηγετικών στελεχών της και τη ματαίωση του συνεδρίου της ΓΣΕΕ για μια ακόμα φορά κάτω από την πλήρη πολιτική και αστυνομική προστασία της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ,
Προκήρυξη του ΕΡΓΑΣ και της ΟΑΚΚΕ (30/9/2017)- Φτάνει πια με την ανεργία στη Ζώνη!
Κυριακή, 01 Οκτωβρίου 2017
Σύντροφοι του ΕΡΓΑΣ και της ΟΑΚΚΕ μοίρασαν την προκήρυξη που δημοσιεύουμε εδώ το πρωί της 2/10 στην πύλη της Ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης στο Πέραμα. Οι εργάτες της Ζώνης πήραν την προκήρυξη με ενδιαφέρον. Η προκήρυξη αυτή έσπασε τη σιωπή για το έγκλημα της συνεχιζόμενης ανεργίας στο Πέραμα με ευθύνη πια της Κόσκο, και κατήγγειλε τον αυξανόμενο ρόλο των ναζήδων στη Ζώνη και την κάλυψη που δίνει σ’ αυτό το ψευτοΚΚΕ.
Προκήρυξη του ΕΡΓΑΣ και της ΟΑΚΚΕ
Φτάνει πια με την ανεργία στη Ζώνη!
Η ΚΟΣΚΟ ΔΕΝ ΦΕΡΝΕΙ ΚΑΡΑΒΙΑ
ΟΙ ΕΡΓΟΛΑΒΟΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΤΡΙΒΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΤΕΣ
Το ΠΑΜΕ κάνει πλάτες στο έγκλημα και οι ναζί της ΧΑ πρωτοστατούν σ’ αυτό
ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΟ «ΟΧΙ ΕΚΤΟΣ ΝΟΜΟΥ»
Πέμπτη, 10 Οκτωβρίου 2013
Μια απάντηση στους φιλοχρυσαυγίτες ηγέτες του ΣΥΡΙΖΑ και του ψευτοΚΚΕ
Ένα μεγάλο ρώτημα που έχει έρθει στα χείλη ή έστω στο μυαλό πολλών προοδευτικών ανθρώπων από το φόνο του Παύλου Φύσσα στο Κερατσίνι και δώθε είναι το εξής: γιατί
Καμπάνια της Αντιναζιστικής Πρωτοβουλίας και της ΟΑΚΚΕ ενάντια στις προβοκάτσιες κατά του Π. Φύσσα και του αντιναζιστικού αγώνα
Κυριακή, 12 Οκτωβρίου 2014
Με κοινή αφίσα και προκήρυξη, η Αντιναζιστική Πρωτοβουλία και η ΟΑΚΚΕ κατάγγειλαν τις αλλεπάλληλες προβοκάτσιες που στήθηκαν από τους δήθεν αντιφασίστες "φίλους" του Π. Φύσσα μετά τη δολοφονία του με αποκορύφωμα τα σπασίματα και τις καταστροφές στο Κερατσίνι στην πορεία της 18/9.
Η αφίσα με τίτλο "Με αλλεπάλληλες προβοκάτσιες, ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ ΤΟΝ ΠΑΥΛΟ ΦΥΣΣΑ!" κολλήθηκε σε όλο το Κερατσίνι.
ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΓΥΡΟΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ: ΜΑΥΡΟ ΣΤΟΥΣ ΦΑΙΟ-«ΚΟΚΚΙΝΟΥΣ»
Παρασκευή, 23 Μαΐου 2014
ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ ΜΑΥΡΟ ΣΤΟ ΜΩΡΑΛΗ
Ο πρώτος γύρος των δημοτικών και περιφερειακών εκλογών σημαδεύτηκε από δύο αντικρουόμενες μεταξύ τους τάσεις. Η πρώτη ήταν η αποτυχία των φαιο-«κόκκινων», παρά το ότι γενικά ανέβασαν τις δυνάμεις τους, να πετύχουν έναν πολιτικό θρίαμβο απέναντι στην κλασσική κάπως φιλοευρωπαϊκή, μη φαιο-«κόκκινη» αστική τάξη.
Κάτω οι προστάτες των ναζί που θέλουν νόμιμη τη ναζιστική συμμορία - Αληθινό αντιναζιστικό μέτωπο τώρα
Κυριακή, 29 Σεπτεμβρίου 2013
Το ότι έχει συλληφθεί η επίσημη ηγεσία της συμμορίας και είναι στη φυλακή, αυτό είναι κάτι το πολύ καλό, και το έχει βγει στην επιφάνεια μεγάλος όγκος μπόχας από τη διεφθαρμένη λούμπεν φυσιογνωμία της αυτό είναι ακόμα καλύτερο. Όμως αυτά δεν πρέπει να καθησυχάσουν κανένα δημοκράτη όσο η συμμορία είναι νόμιμη σα ναζιστικό κόμμα,
Η ΝΕΑ ΦΑΣΗ ΣΤΗΝ ΠΑΛΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΑΖΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ 5 ΜΑΥΡΑ ΚΙΝΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΣΤΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ
Σάββατο, 06 Νοεμβρίου 2021
Τα τάγματα εφόδου χτυπήσανε ουσιαστικά ανενόχλητα στη Σταυρούπολη, ενώ προχθές, στην Παλιά Κοκκινιά ξεκίνησαν να κάνουν αντιμεταναστευτικά πογκρόμ τραυματίζοντας και κυνηγώντας επί τρεις ώρες, χωρίς η αστυνομία να επέμβει, πακιστανούς εργάτες που ζουν χρόνια δεμένοι με τον υπόλοιπο λαό σ αυτήν την ιστορική γειτονιά.
Πριν ένα χρόνο στη μεγαλειώδη συγκέντρωση μπροστά στο Εφετείο, όπου ανακοινωνόταν η φυλάκιση των αρχιναζί και το πιο μεγάλο κομμάτι αυτού που λέγεται αντιφασιστικό κίνημα έριχνε το σύνθημα ότι η “Χρυσή Αυγή τέλειωσε”, η Αντιναζιστική Πρωτοβουλία και η ΟΑΚΚΕ ύψωναν το πολύ τολμηρό για εκείνη τη στιγμή πανώ, που προειδοποιούσε τους δημοκράτες αντιφασίστες ότι «η μεγάλη μάχη με τους ναζιστές είναι μπροστά μας» (δες τη φωτογραφία στην αρχή αυτού του κειμένου). Τότε αυτή η άποψη είχε θεωρηθεί στην καλύτερη περίπτωση σαν μια παραδοξολογία και στη χειρότερη σαν μεμψίμοιρη ή ηττοπαθής. Σήμερα οι αντιφασίστες αναρωτιούνται με αληθινή ανησυχία τι σημαίνει η επανεμφάνιση των ναζιστικών ταγμάτων εφόδου και πόσο βάρος έχει αυτή.
Η ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ έκαναν νέο δώρο στους χρυσαυγίτες: Μπορούν να κατέβουν σε αυτές τις εκλογές ως υποψήφιοι, απλά όχι ως επικεφαλής συνδυασμών
Κυριακή, 25 Ιουλίου 2021
Το ψευτοΚΚΕ και ο Βαρουφάκης ψηφίσανε υπέρ του να κατεβαίνουν χωρίς προσκόμματα οι ναζί εγκληματίες στις εκλογές!!!
Μετά την καταδίκη των ναζιστών από το δικαστήριο τον Οκτώβρη του 2020, οι διακομματικοί προστάτες τους, αυτοί που για χρόνια τους έδιναν ασυλία και νομιμότητα, με δηλώσεις τους επιβεβαίωναν σε όλους τους τόνους ότι η ναζιστική δολοφονική συμμορία αποτελεί πλέον παρελθόν, αφού η πολιτεία με τα θεσμικά της όργανα έκλεισε την ηγεσία τους στη φυλακή.






