ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ Η. ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΚΕ ΟΑΚΚΕ ΣΤΗΝ EΡΤ ΣΤΙΣ 31 ΜΑΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ 2024
ΔΙΑΚΑΝΑΛΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΟΑΚΚΕ ΣΤΙΣ 26 ΜΑΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ 2024
ΝΕΑ ΑΝΑΤΟΛΗ
Νέα Ανατολή αρ.φ.559 (εδώ μπορείτε να βρείτε τα φύλλα από φ.486-Μάρτης 2013-και νεώτερα)
Που μπορείτε να βρείτε την έντυπη έκδοση της Νέας Ανατολής

ΟΧΙ ΣΤΟ ΣΑΜΠΟΤΑΖ ΤΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ ΑΜΥΝΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ
Κυριακή, 09 Απριλίου 2023
Όσο προφανές είναι ότι η μόνη διέξοδος από την οικονομική κρίση είναι η ανάπτυξη της βιομηχανίας και ιδιαίτερα της βαριάς, άλλο τόσο είναι σίγουρο ότι το διακομματικό σύστημα σε επίπεδο ηγεσιών, που τώρα κυβερνά μέσω της ηγεσίας Μητσοτάκη της ΝΔ, σαμποτάρει την οικονομία για λογαριασμό του ρωσοκινεζικού Αξονα εμποδίζοντας οποιαδήποτε δυνατότητα ανάπτυξής της. Αυτό το πετυχαίνει ο Μητοστάκης παρά τις αντιστάσεις που υπάρχουν στο κόμμα του από λίγους υπουργούς του πολιτικούς εκπροσώπους της ντόπιας ή της δυτικής αστικής τάξης.
ΑΦΙΣΣΑ ΤΗΣ ΑΝΤΙΝΑΖΙΣΤΙΚΗΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΑΚΚΕ
Πέμπτη, 10 Απριλίου 2014
ΟΧΙ ΣΤΗ ΘΥΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΝΑΖΙ
ΕΚΤΟΣ ΝΟΜΟΥ ΤΩΡΑ Η Χ.Α!
Τιμή και δόξα στον ήρωα Παύλο Φύσσα
ΝΑ ΑΚΥΡΩΘΕΙ Η ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΔΩΔΩΝΗΣ ΣΤΟ ΡΩΣΙΚΟ ΦΑΣΙΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΟ ΚΡΑΤΟΣ
Κυριακή, 03 Φεβρουαρίου 2013
Η αφίσα της ΟΑΚΚΕ που δημοσιεύουμε παρακάτω κολλήθηκε στα Γιάννενα από συντρόφους που επισκέφτηκαν το εργοστάσιο της “Δωδώνης” και μοίρασαν το ίδιο κείμενο σαν προκήρυξη στους εργαζόμενους. Η αφίσα περιγράφει το βρώμικο παιχνίδι που παίχτηκε προκειμένου να μεταβιβαστεί στο ρώσικο όμιλο το εργοστάσιο, αναλύει τη στρατηγική σημασία της Ηπείρου για τα σχέδια της ρώσικης υπερδύναμης, εξαιτίας της οποίας αγοράστηκε η “Δωδώνη”. Τέλος, επισημαίνει τα δεινά που περιμένουν τους εργαζόμενους της “Δωδώνης” αλλά και το λαό της περιοχής γενικότερα από την παρουσία του αρπακτικού ρώσικου κεφαλαίου.
ΟΙ ΣΑΜΠΟΤΑΡΙΣΤΕΣ ΤΣΑΚΙΖΟΥΝ ΤΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΣΙΩΠΗ
Κυριακή, 03 Φεβρουαρίου 2013
Η οικονομία καταρρέει με το λαό καταδικασμένο από το καθεστώς σε μια φριχτή άγνοια. Από τα στοιχεία
Η ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΓΙΑ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ ΤΗ ΧΩΡΑ
Δευτέρα, 25 Μαΐου 2015
Σύμφωνα με ανακοίνωση της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ), θα πρέπει να υπάρξει άμεσα συμφωνία με τους πιστωτές, διαφορετικά δεν θα μπορέσει η οικονομία της χώρας να λειτουργήσει. “Κάθε ημέρα που περνάει χωρίς να υπάρχει συμφωνία ανάμεσα στην κυβέρνηση και τους δανειστές χάνονται 22,3 εκατ. ευρώ από το ΑΕΠ της χώρας, κάθε 24 ώρες κλείνουν 59 επιχειρήσεις και μειώνεται η πλήρης απασχόληση κατά 613 θέσεις εργασίας”
ΟΙ ΣΑΜΠΟΤΑΡΙΣΤΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΪΚΩΝ
Τετάρτη, 11 Σεπτεμβρίου 2013
Πριν δύο χρόνια τέτοια εποχή ο Παπανδρέου ο Γ΄ εξάγγειλε στην Κοζάνη (!) το τέλος του φτηνού ελληνικού λιγνίτη σαν εθνικού καύσιμου και ανάγγελνε τη μετάβαση στην νέα υποτίθεται εποχή των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας(ΑΠΕ).
ΟΔΗΓΟΥΝ ΤΗ ΧΩΡΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΠΟΣΥΝΘΕΤΟΥΝ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ
Κυριακή, 02 Νοεμβρίου 2014
Ενώ με το παραγωγικό σαμποτάζ δημιουργούν νέο χρέος, Σαμαράς και Τσίπρας εκβιάζουν την Ευρώπη για νέο κούρεμα του χρέους
ΟΔΗΓΟΥΝ ΤΗ ΧΩΡΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΠΟΣΥΝΘΕΤΟΥΝ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ
Και τα δύο για λογαριασμό του αφεντικού τους, της πουτινικής Ρωσίας
Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΩΝ ΣΑΜΠΟΤΑΡΙΣΤΩΝ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΜΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΜΑΝΙΑ ΕΝΩ ΖΗΤΑΕΙ ΔΑΝΕΙΚΑ
Δευτέρα, 25 Μαΐου 2015
Η ανάπτυξη της παραγωγής είναι ο μόνος δρόμος για να παραχθεί κοινωνικός πλούτος και στη συνέχεια να μοιραστεί στα μέλη της κοινωνίας. Πως θα μοιραστεί, αυτό το αποφασίζει η ταξική πάλη. Αλλά για να μοιραστεί κάτι πρέπει πρώτα να υπάρξει. Δεν χρειάζεται να είναι κανείς βαθυστόχαστος μαρξιστής ή αστός οικονομολόγος των κορυφαίων πανεπιστημίων. Το λέει η απλή λογική.
Γραφείο Προϋπολογισμού της Βουλής-ΕΚΤΡΟΧΙΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ – ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΓΙΑ ΒΑΘΥΤΕΡΗ ΥΦΕΣΗ
Σάββατο, 07 Νοεμβρίου 2015
Στη Βουλή υπάρχει μια ομάδα οικονομικών αναλυτών που αποτελούν το λεγόμενο «Γραφείο για την παρακολούθηση της εκτέλεσης του κρατικού προϋπολογισμού». Το Γραφείο αυτό κάθε τρίμηνο συντάσσει και δημοσιεύει έκθεση για την πορεία των οικονομικών μεγεθών της χώρας, ενώ παράλληλα προχωρεί και σε εκτιμήσεις για την περαιτέρω πορεία της οικονομίας.
ΝΕΑ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΤΙΜΗΣ ΤΟΥ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ-ΠΑΝΕ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΟΤΙ ΑΠΕΜΕΙΝΕ ΑΠΟ ΤΗ ΒΑΡΕΙΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ
Κυριακή, 02 Νοεμβρίου 2014
Σύμφωνα με το νομοσχέδιο για το φυσικό αέριο που πρόκειται να ψηφιστεί στη Βουλή και συγκεκριμμένα στην παράγραφο 2 του άρθρου 12 η τιμή χρήσης του δικτύου φυσικού αερίου από το ένα ευρώ τη μεγαβατώρα που είναι σήμερα ανεβαίνει στα τέσσερα ευρώ. Η αύξηση είναι οριζόντια σε όλες τις βιομηχανίες, πράγμα το οποίο σημαίνει ότι αυτή η αύξηση των 3 ευρώ/MWh σημαίνει μια αύξηση στο κόστος αερίου περίπου 8%, όπως καταγγέλει η ένωση βιομηχανικών καταναλωτών ενέργειας.






