Επίσημη σελίδα ΟΑΚΚΕ

 Χαλκοκονδύλη 35, τηλ-φαξ: 2105232553 email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ Η. ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΚΕ ΟΑΚΚΕ ΣΤΗΝ EΡΤ ΣΤΙΣ 31 ΜΑΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ 2024

   

 

ΔΙΑΚΑΝΑΛΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΟΑΚΚΕ ΣΤΙΣ 26 ΜΑΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ 2024

   

 

ΝΕΑ ΑΝΑΤΟΛΗ

Νέα Ανατολή αρ.φ.559 (εδώ μπορείτε να βρείτε τα φύλλα από φ.486-Μάρτης 2013-και νεώτερα)

  Που μπορείτε να βρείτε την έντυπη έκδοση της Νέας Ανατολής

1pag559

 

crisis russia

Άρθρα Αναφοράς

OAKKE WEB TV

Εκδόσες Μεγάλη Πορεία

ΑΝΤΙΝΑΖΙΣΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ

http://www.antinazi.gr/ 

www.antinazi.gr

ΑΝΤΙ ΝΑΖΙ

 

  Μεγάλο θόρυβο έχει προκαλέσει τελευταία η σύλληψη μελών της δολοφονικής συμμορίας «Συνωμοσία Πυρήνων της Φωτιάς». Πρόκειται για μια άκρως φιλο-ναζιστική οργάνωση, της οποίας ο ιδεολογικός χαρακτήρας μπορεί να ανιχνευθεί σε μία εκτενή προκήρυξή της δημοσιευμένη στις 22/3/2010 στο ιντιμίντια.

 

ΝΑ ΕΠΙΜΕΙΝΟΥΜΕ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΕΝΤΟΝΑ ΣΤΟ «ΕΚΤΟΣ ΝΟΜΟΥ» ΚΑΙ  ΝΑ ΑΠΟΚΑΛΥΨΟΥΜΕ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΣ ΤΗΣ ΣΥΜΜΟΡΙΑΣ

 

Με την αποφυλάκιση του Κασιδιάρη και των άλλων δύο τραμπούκων, και την προφυλάκιση του Μιχαλολιάκου και του υπαρχηγού του Παπά, τα πράγματα ξεκαθαρίζουν, δηλαδή εξηγούνται πιο εύκολα. Ως τώρα είχε αποδειχτεί ότι το καθεστώς

ΟΧΙ ΣΤΗ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΔΙΚΗΣ ΣΕ ΑΡΕΝΑ ΟΠΟΥ ΟΙ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟΙ ΝΑΖΙΣΤΕΣ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΚΑΤΗΓΟΡΟΙ -ΟΧΙ ΣΤΗ ΦΙΜΩΣΗ ΚΑΙ ΕΞΟΝΤΩΣΗ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΦΟΡΑ ΤΩΝ ΘΥΜΑΤΩΝ-ΕΚΤΟΣ ΝΟΜΟΥ ΤΩΡΑ Η ΝΑΖΙΣΤΙΚΗ ΣΥΜΜΟΡΙΑ-Όχι στην κάλυψη από ΚΕΕΡΦΑ, ΑΝΤΑΡΣΥΑ, ΠΑΜΕ, ΣΥΡΙΖΑ

Ανακοίνωση της Αντιναζιστικής Πρωτοβουλίας

Την Πέ­μπτη 30 Ιου­νί­ου και ώ­ρα 00.10 π.μ. (τα φα­ντά­σμα­τα πά­ντα βγαί­νουν γύ­ρω στα με­σά­νυ­χτα!) ο πρό­ε­δρος της Βου­λής Νί­κος Βού­τσης έ­δω­σε στη δη­μο­σιογρά­φο του ΣΚΑ­Ϊ Εύ­α Α­ντω­νο­πού­λου και στην εκ­πο­μπή της “42 λε­πτά” μια αρ­κε­τά ενδια­φέ­ρου­σα συ­νέ­ντευ­ξη και α­να­φέρ­θηκε σε πολ­λά ζη­τή­μα­τα.

  ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΤΗΣ ΑΝΤΙΝΑΖΙΣΤΙΚΗΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΠΟΥ ΔΙΟΡΓΑΝΩΝΕΙ ΤΟ "EGAM" ΣΤΙΣ 15/12   Η Αντιναζιστική Πρωτοβουλία, που παλεύει εδώ και 15 χρόνια για να τεθεί εκτός νόμου η ναζιστική συμμορία της Χρ. Αυγής, δηλώνει τη συμμετοχή της στην πορεία που διοργανώνει το μέτωπο των ευρωπαϊκών αντιρατσιστικών οργανώσεων ΕGAM το Σάββατο στις 3 μμ ενάντια στο ρατσισμό, τον αντισημιτισμό και το νεοναζισμό.

Σήμερα στις 2 το μεσημέρι έχει προγραμματιστεί να γίνει στο Μονομελές Πλημμελειοδικείο Πειραιά μετά από τη χθεσινή αναβολή, η δίκη των δύο συντρόφων μας Βαγγέλη Χρήστου και Γρηγόρη Χρήστου για διακεκριμένη περίπτωση φθοράς επειδή έγραφαν συνθήματα υπέρ της απαγόρευσης της «Χρυσής Αυγής» έξω από ένα σχολείο που οι τοίχοι του ήταν γεμάτοι συνθήματα.

Επτά δημοκράτες δημότες του Κερατσινίου, και ταυτόχρονα μέλη της Αντιναζιστικής Πρωτοβουλίας πήγαν στο δημοτικό συμβούλιο Κερατσινίου που έγινε στις 31/1/2018 και κατάθεσαν ένα ψήφισμα* στο οποίο κατήγγειλαν 1) τον  Σύλλογο Ακρωτηριανών Θήρας που προσκάλεσε τον βουλευτή  της ΧΑ υπόδικο αρχιτραμπούκο Λαγό στην εκδήλωση της κοπής της πρωτοχρονιάτικης πίτας του η οποία έγινε  σε μια δημοτική αίθουσα και 2) την αντιδήμαρχο Π. Περδίκη που στάθηκε δίπλα στο ναζιστή και έτσι νομιμοποίησε την παρουσία του εκεί εκ μέρους του Δήμου.

Μια κριτική η οποία ελάχιστα - είναι η αλήθεια - απευθύνθηκε στις ηγεσίες της υποτιθέμενης «αριστεράς» (βασικά των ψευτοΚΚΕ, ΣΥΡΙΖΑ, ΑΝΤΑΡΣΥΑ, των οποίων η κοινή “καρδιά” χτυπάει στον Περισσό) από πλευράς των μέσων ενημέρωσης, αλλά και των τάχα «φιλοευρωπαϊκών αστοδημοκρατικών» ηγεσιών ΝΔ και ΚΙΝΑΛ είναι εκείνη για την απύθμενη υποκρισία τους την περίοδο λίγο πριν την ανακοίνωση της απόφασης στη δίκη της «Χρυσής Αυγής» μέχρι και την ημέρα της σύλληψης και μεταφοράς ορισμένων από τους αρχηγούς των ναζήδων στις φυλακές.

 

Παρά την ξαφνική πρεμούρα του καθεστώτος να δείξει – προς τα έξω κυρίως – ότι έχει επιτέλους άρει τη σκανδαλώδη ασυλία που επεδείκνυε τόσον καιρό απέναντι στη ναζιστική συμμορία της «Χρυσής Αυγής»,

Ε­πί 25 χρό­νια Ο­ΛΑ τα κοι­νο­βου­λευ­τι­κά κόμ­μα­τα ά­φη­ναν ε­λεύ­θε­ρη τη να­ζι­στι­κή συμ­μο­ρί­α να κα­τα­τρο­μο­κρα­τεί τους με­τα­νά­στες και τη δη­μο­κρα­τική νε­ο­λαί­α κα­θώς ό­χι μό­νο δεν έ­κα­ναν πο­τέ τη δρά­ση της κε­ντρι­κό πο­λι­τικό ζή­τη­μα αλ­λά α­παι­τού­σαν να εί­ναι νό­μι­μη. Τώ­ρα ξαφ­νι­κά α­πο­φά­σι­σαν να τη μα­ζέ­ψουν κά­πως και να βγά­λουν και κά­ποια ά­πλυ­τά της στη φό­ρα.

Η δο­λο­φονί­α του η­ρω­ι­κού α­ντι­φα­σί­στα Π. Φύσ­σα ή­ταν μό­νο η α­φορ­μή. Η α­λη­θι­νή αι­τί­α ήταν η αυ­ξα­νό­με­νη α­νη­συ­χί­α και ορ­γή των ευ­ρω­πα­ϊ­κών λα­ών (και ό­χι κά­ποιων σκο­τει­νών κέ­ντρων) γι αυ­τήν την “ελ­λη­νι­κή ι­διο­μορ­φί­α” που σε λί­γο θα στερού­σε από τη χώρα μας την προ­ε­δρί­α της Ε­Ε. Α­πό­δει­ξη ό­τι τα ί­δια αυ­τά κόμ­μα­τα θέ­λουν α­κό­μα τη συμ­μο­ρί­α αυτή νό­μι­μη σαν κόμ­μα.