ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ Η. ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΚΕ ΟΑΚΚΕ ΣΤΗΝ EΡΤ ΣΤΙΣ 31 ΜΑΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ 2024
ΔΙΑΚΑΝΑΛΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΟΑΚΚΕ ΣΤΙΣ 26 ΜΑΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ 2024
ΝΕΑ ΑΝΑΤΟΛΗ
Νέα Ανατολή αρ.φ.559 (εδώ μπορείτε να βρείτε τα φύλλα από φ.486-Μάρτης 2013-και νεώτερα)
Που μπορείτε να βρείτε την έντυπη έκδοση της Νέας Ανατολής

ΣΥΛΛΗΨΗ ΣΥΝΤΡOΦΩΝ ΓΙΑΤΙ ΕΓΡΑΦΑΝ ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ “ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ”- ΟΔΗΓΟΥΝΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ 11 – 12 ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ
Πέμπτη, 22 Μαρτίου 2018
Αστυνομικοί συνέλαβαν στις 11 το βράδυ της 21/3 δύο συντρόφους μας νεολαίους της ΟΑΚΚΕ επειδή έγραφαν συνθήματα κατά της «Χρυσής Αυγής» στον Πειραιά. Οι αστυνομικές αρχές τους οδηγούν σήμερα στον εισαγγελέα με την κατηγορία για «διακεκριμένη περίπτωση φθοράς», άρθρο 382 του Ποινικού Κώδικα.
ΚΑΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΑΝΤΙΝΑΖΙΣΤΙΚΗΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΑΚΚΕ
Πέμπτη, 10 Απριλίου 2014
Η προκήρυξη για τη δολοφονία των χρυσαυγιτών: Σοσιαλ-ναζιστικό μανιφέστο για απόλυτη κνίτικη ηγεμονία πάνω στους αναρχικούς
Τετάρτη, 04 Δεκεμβρίου 2013
«Μαχόμενες Λαϊκές Επαναστατικές Δυνάμεις» (ΜΛΕΔ) είναι - στα λόγια - οι σκοτεινοί τύποι που καταφέρανε να γίνουν σχεδόν το ίδιο σιχαμεροί με τους κλασσικούς ναζί της Χρυσής Αυγής στον πλατύ λαό.
Η ΑΝΤΙΝΑΖΙΣΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΚΑΛΕΙ ΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΝΑ ΑΠΟΒΑΛΕΙ ΤΗΝ ΕΛΕΝΗ ΖΑΡΟΥΛΙΑ ΤΗΣ ΝΑΖΙΣΤΙΚΗΣ «ΧΡ. ΑΥΓΗΣ», ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗ ΜΗ-ΔΙΑΚΡΙΣΗ
Κυριακή, 25 Νοεμβρίου 2012
Η Αντιναζιστική Πρωτοβουλία με ανοιχτή επιστολή της στην Επιτροπή για την Ισότητα και τη Μη Διάκριση του Συμβουλίου της Ευρώπης, την καλεί να αποβάλει από μέλος της τη βουλευτή της ναζιστικής «Χρυσής Αυγής» Ε. Ζαρούλια. Η επιστολή κοινοποιείται στα αρμόδια όργανα και στις πολιτικές ομάδες του Συμβουλίου της Ευρώπης συμπεριλαμβανομένης και της ελληνικής αντιπροσωπείας.
Ανοιχτή Επιστολή προς την Πρόεδρο και τα μέλη της Επιτροπής για την Ισότητα και τη Μη Διάκριση του Συμβουλίου της Ευρώπης
Θέμα: Κάλεσμα για την αποβολή της Ελένης Ζαρούλια, βουλευτή της ναζιστικής «Χρυσής Αυγής», από μέλος της Επιτροπής
ΝΔ-ΠΑΣΟΚ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΚΡΥΨΟΥΝ ΤΗ ΧΙΤΛΕΡΙΚΗ ΠΟΜΠΗ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ - Η ΠΟΥΤΙΝΙΚΗ ΨΕΥΤΟΑΡΙΣΤΕΡΑ ΘΕΛΕΙ ΤΟΥΣ ΝΑΖΙ ΣΑΝ ΚΟΜΜΑ ΝΟΜΙΜΟΥΣ - ΕΚΤΟΣ ΝΟΜΟΥ ΟΙ ΝΑΖΙΣΤΕΣ **
Τρίτη, 11 Απριλίου 2023
Με διάφορα μπαλώματα στη νομοθεσία επιχειρεί η κυβέρνηση να κλείσει το δρόμο που έχουν αφήσει για χρόνια ανοιχτό στους ναζιστές για τις εκλογές όλες οι κοινοβουλευτικές ηγεσίες με επικεφαλής την ψευτοαριστερά.
Μετά το νόμο του καλοκαιριού του 2021 που απαγόρευε την κάθοδο των καταδικασμένων ναζιστών μόνο ως επικεφαλής συνδυασμών, ψηφίστηκε νέα ρύθμιση το Φλεβάρη του 2023, στο παρά πέντε των εκλογών, με την οποία έμπαινε μπλόκο στην κάθοδο των ναζιστών και ως απλών υποψηφίων για την παράκαμψη της απαγόρευσης με τη διαφορά ότι αυτό το μπλόκο θεσπίστηκε σαν μία απόφαση του Άρειου Πάγου ο οποίος με το νόμο αυτό έχει τη διακριτική ευχέρεια να το εφαρμόσει ή να μην το εφαρμόσει. Μπορεί δηλαδή να κρίνει ότι η υποψηφιότητα Κασιδιάρη με άλλον επικεφαλής συνδυασμού δεν σημαίνει ότι ο συνδυασμός είναι του Κασιδιάρη, ούτε ότι είναι στην ουσία μία εγκληματική συμμορία αντίστοιχη με τη “Χρ. Αυγή”.
Με τη νέα τροπολογία που έφερε τώρα η κυβέρνηση το μόνο που αλλάζει είναι ότι το αρμόδιο τμήμα του Αρείου Πάγου θα αποφασίσει σε Ολομέλεια, δηλαδή σε πλήρη σύνθεση και όχι σε τακτική σύνθεση που ορίζει ο πρόεδρος του.
Και τις τρεις ρυθμίσεις καταψήφισαν ψευτοΚΚΕ και ΜΕΡΑ25, τις δύο τελευταίες τις καταψήφισε και ο Βελόπουλος, ενώ ο ΣΥΡΙΖΑ στη δεύτερη δήλωσε παρών και στην τρίτη αποχή, δηλαδή στην ουσία κατά. Υπερψηφίστηκαν από ΝΔ-ΠΑΣΟΚ.
ΚΑΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΑΝΤΙΝΑΖΙΣΤΙΚΗΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΑΚΚΕ ΓΙΑ ΤΙΣ 7/10, ΜΕΡΑ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΗΣ ΧΑ
Τρίτη, 06 Οκτωβρίου 2020
Η Αντιναζιστική Πρωτοβουλία και η ΟΑΚΚΕ καλούν όλους τους δημοκράτες να είναι την Τετάρτη το πρωί στις 11πμ στο Εφετείο της Αθήνας για να δείξουν με τον όγκο τους πόσο πολύ θέλουν να τιμωρηθούν τα ναζιστικά τέρατα. Η μαζική παρουσία τους, (που θα πρέπει να συνδυάζεται με κάθε μέσο προφύλαξης από τον ιό), είναι κρίσιμη για τον εξής λόγο. Γιατί ενώ σύσσωμος ο πολιτικός κόσμος καμώνεται τον αντιναζιστή, σύσσωμος έκρυψε τη δίκη των ναζί από την τηλεόραση, και, κυρίως, στήριξε ουσιαστικά τον Σύριζα που άλλαξε τον ποινικό νόμο πριν το τέλος της δίκης ώστε α) να μειωθούν στο μισό οι ποινές στη Χρυσή Αυγή για τη βασική κατηγορία της εγκληματικής συμμορίας, και β) να μπορούν να κατεβαίνουν στις εκλογές η ίδια και τα νέα Κόμματα-συμμορίες που προέρχονται από αυτήν ακόμα και αν μπουν στην φυλακή οι επικεφαλής τους.
ΑΦΙΣΣΑ ΤΗΣ ΑΝΤΙΝΑΖΙΣΤΙΚΗΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΑΚΚΕ ΓΙΑ ΤΑ 6 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΤΟΥ Π. ΦΥΣΣΑ
Τρίτη, 17 Σεπτεμβρίου 2019
6 χρόνια από τη δολοφονία του Π. Φύσσα
ΕΓΚΛΗΜΑ Ο ΚΑΘΗΣΥΧΑΣΜΟΣ!
ΑΝΑΔΙΑΤΑΣΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΝΑΖΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΔΙΑΛΥΟΥΝ. ΑΠΟΔΕΙΞΗ Ο ΝΕΟΣ ΠΟΙΝΙΚΟΣ ΚΩΔΙΚΑΣ ΠΟΥ ΕΛΑΦΡΩΝΕΙ ΤΙΣ ΠΟΙΝΕΣ ΤΟΥΣ
ΕΚΤΟΣ ΝΟΜΟΥ ΤΩΡΑ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ
ΑΥΤΟΟΡΓΑΝΩΣΗ-ψευτοΚΚΕ-ναζί
Σάββατο, 19 Νοεμβρίου 2016
Στο πλαίσιo της δίκης της ναζιστικής συμμορίας της «Χρυσής Αυγής» και ενώ εξετάζονταν ως μάρτυρες συνδικαλιστές του ψευτοΚΚΕ – ΠΑΜΕ της Ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης του Περάματος, ένας δικηγόρος των ναζί επιχείρησε βρώμικα να χρησιμοποιήσει παλαιότερες καταγγελίες της ΟΑΚΚΕ για κνίτικη βία κατά εργατών, ώστε να αλαφρώσει τη θέση των ναζιστών δολοφόνων πελατών του, με τη θεωρία «αφού και οι κνίτες έδερναν άλλους, γιατί κατηγορείτε μόνο τη Χρυσή Αυγή για τη βία της;».
4 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ ΤΗ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΤΟΥ Π. ΦΥΣΣΑ : ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΜΑΖΙ ΚΡΥΒΟΥΝ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΩΝ ΝΑΖΙ ΑΠΟ ΤΟ ΛΑΟ. ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ ΤΟΝ ΑΝΤΙΝΑΖΙΣΜΟ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΑ
Τετάρτη, 18 Οκτωβρίου 2017
Η Αντιναζιστική Πρωτοβουλία και η ΟΑΚΚΕ κυκλοφόρησαν αφίσα για την τέταρτη επέτειο από τη δολοφονία του Παύλου Φύσσα στις 18 Σεπτέμβρη, με τίτλο «Η δολοφονία Φύσσα συνεχίζεται! Όλα τα κόμματα μαζί κρύβουν από το λαό τη δίκη των ναζί». Η αφίσσα κολλήθηκε σε Κερατσίνι, Πειραιά και Αθήνα (http://www.oakke.gr/afises/2013-02-16-20-46-50/item/861- )
.
ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΕΙΣΒΟΛΗ ΤΩΝ ΝΑΖΙ ΤΗΣ ΧΑ ΣΕ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΘΝΙΚΕΣ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΕΣ: Η ΕΜΠΡΑΚΤΗ ΑΠΟΔΟΧΗ ΤΗΣ ΕΙΣΒΟΛΗΣ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΝΑΖΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΘΝΙΚΕΣ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΕΣ ΣΕ ΑΤΥΠΗ ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ
Παρασκευή, 23 Δεκεμβρίου 2016
Η ΟΑΚΚΕ καταγγέλλει την κτηνώδη εισβολή των ναζιστών της «Χρ. Αυγής» σε συζήτηση στα γραφεία της ΕΣΗΕΑ για τις εθνικές μειονότητες στην Ελλάδα που έγινε στις 12/12 με την κάλυψη της κυβέρνησης, της εισαγγελικής αρχής, της αστυνομίας και ΠΑΝΩ ΑΠ ΟΛΑ των κοινοβουλευτικών κομμάτων. Πρόκειται για επανάληψη αντίστοιχης στάσης στην εισβολή που έγινε σε προεκλογική περίοδοσε εκδήλωση για την παρουσίαση του Μακεδονικού-Ελληνικού Λεξικού το 2009 στην Αίθουσα Ανταποκριτών Ξένου Τύπου στην Αθήνα.






