Επίσημη σελίδα ΟΑΚΚΕ

 Χαλκοκονδύλη 35, τηλ-φαξ: 2105232553 email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ Η. ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΚΕ ΟΑΚΚΕ ΣΤΗΝ EΡΤ ΣΤΙΣ 31 ΜΑΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ 2024

   

 

ΔΙΑΚΑΝΑΛΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΟΑΚΚΕ ΣΤΙΣ 26 ΜΑΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ 2024

   

 

ΝΕΑ ΑΝΑΤΟΛΗ

Νέα Ανατολή αρ.φ.559 (εδώ μπορείτε να βρείτε τα φύλλα από φ.486-Μάρτης 2013-και νεώτερα)

  Που μπορείτε να βρείτε την έντυπη έκδοση της Νέας Ανατολής

1pag559

 

crisis russia

Άρθρα Αναφοράς

OAKKE WEB TV

Εκδόσες Μεγάλη Πορεία

ΑΝΤΙΝΑΖΙΣΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ

http://www.antinazi.gr/ 

www.antinazi.gr

ΑΝΤΙ ΝΑΖΙ

 

ΜΙΑ ΑΝΑΔΡΟΜΗ : Πρώτο μέρος

Η Ο­ΑΚ­ΚΕ ή­ταν η μο­να­δι­κή πο­λιτι­κή δύ­να­μη που έ­βα­λε πρω­το­πό­ρα και α­πό πο­λύ πο­λύ νω­ρίς σα ζή­τη­μα ζω­ής και θα­νά­του για τη δη­μο­κρα­τί­α την α­ντι­να­ζι­στι­κή πά­λη με κε­ντρι­κό σύν­θη­μα να βγει ε­κτός νό­μου η να­ζι­στι­κή συμ­μο­ρί­α της «Χρυ­σής Αυ­γής». Αυ­τή τη θέ­ση την υ­πε­ρά­σπι­σε

Το μπλοκ της Αντιναζιστικής Πρωτοβουλίας και της ΟΑΚΚΕ συμμετείχε στη διαδήλωση της 18 Σεπτέμβρη για την επέτειο της δολοφονίας του Π. Φύσσα στο Κερατσίνι κάτω από κοινό πανό με το σύνθημα:

«ΕΚΤΟΣ ΝΟΜΟΥ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΩΝ ΝΑΖΙ-

ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ Η ΔΙΚΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ».

Τη Δευτέρα στις 11 του Δεκέμβρη στο Εργατικό Κέντρο Σαλαμίνας η ΟΡΜΑ είχε καλέσει σε συζήτηση για το ζήτημα της «Χρυσής Αυγής». Σε αυτή τη συζήτηση έκανε τοποθέτηση ένας συναγωνιστής νεολαίος εργάτης από το Πέραμα ο οποίος δήλωσε ότι μιλάει σαν φίλος της Αντιναζιστικής Πρωτοβουλίας.

ΟΧΙ ΣΤΗ ΘΥΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΝΑΖΙ

Ε­ΚΤΟΣ ΝΟ­ΜΟΥ ΤΩΡΑ Η Χ.Α!

Τιμή και δόξα στον ήρωα Παύλο Φύσσα

H Αντιναζιστική Πρωτοβουλία και η ΟΑΚΚΕ αποφάσισαν να συμμετέχουν με ξεχωριστό μπλοκ και συνθήματα σε συγκέντρωση στο σημείο της Παλιάς Κοκκινιάς από το οποίο ξεκίνησε το τρίωρο κυνηγητό των ναζιστών ενάντια σε τρεις πακιστανούς μετανάστες, έναν εκ των οποίων τραυμάτισαν άσχημα στο πρόσωπο με σπασμένο μπουκάλι.

6 χρόνια από τη δολοφονία του Π. Φύσσα

ΕΓΚΛΗΜΑ Ο ΚΑΘΗΣΥΧΑΣΜΟΣ!

ΑΝΑΔΙΑΤΑΣΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΝΑΖΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΔΙΑΛΥΟΥΝ. ΑΠΟΔΕΙΞΗ Ο ΝΕΟΣ ΠΟΙΝΙΚΟΣ ΚΩΔΙΚΑΣ ΠΟΥ ΕΛΑΦΡΩΝΕΙ ΤΙΣ ΠΟΙΝΕΣ ΤΟΥΣ

ΕΚΤΟΣ ΝΟΜΟΥ ΤΩΡΑ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ

Έντεκα χρόνια μετά τη δολοφονία του Παύλου Φύσσα ο φασισμός είναι πιο δυνατός από ποτέ και όλο και περισσότερο πλησιάζει στην εξουσία. Το χειρότερο είναι ότι οι δήθεν αντιφασίστες της ψευτοαριστεράς όχι μόνο κρύβουν αυτή την προέλαση αλλά έχουν τακτικά αναλάβει να κάνουν μαζί τους έναν νέο καταμερισμό εργασίας.

Τη μέρα της απόφασης, οι σύντροφοι και συναγωνιστές της Αντιναζιστικής Πρωτοβουλίας και της ΟΑΚΚΕ ενώσαν τη φωνή τους με τις δεκάδες χιλιάδες δημοκρατών που στην πιο μαζική συγκέντρωση των τελευταίων δεκαετιών απαίτησαν την πραγματική τιμωρία όλων των ναζιστών δολοφόνων.

1η Ανακοίνωση της Α.Π (όπως δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα της)ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΝΕΟΛΑΙΟΥ ΦΙΛΟΥ ΤΗΣ ΑΝΤΙΝΑΖΙΣΤΙΚΗΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ-ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΠΟΥ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕ ΤΟ ΟΡΜΑ ΣΤΗ ΣΑΛΑΜΙΝΑ

  Όπως τονίζουμε σε σημερινή ανακοίνωσή μας η ΟΑΚΚΕ θα συμμετέχει στη διαδήλωση που διοργανώνει το EGAM στις 3 μμ. Το EGAM είναι ένα μέτωπο αντιρατσιστικών οργανώσεων γενικά της Ευρώπης, που όπως λέει το ίδιο δημιουργήθηκε με ώθηση της γαλλικής ΣΟΣ Ρατσισμός (SOS RACISME).