ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ Η. ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΚΕ ΟΑΚΚΕ ΣΤΗΝ EΡΤ ΣΤΙΣ 31 ΜΑΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ 2024
ΔΙΑΚΑΝΑΛΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΟΑΚΚΕ ΣΤΙΣ 26 ΜΑΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ 2024
ΝΕΑ ΑΝΑΤΟΛΗ
Νέα Ανατολή αρ.φ.559 (εδώ μπορείτε να βρείτε τα φύλλα από φ.486-Μάρτης 2013-και νεώτερα)
Που μπορείτε να βρείτε την έντυπη έκδοση της Νέας Ανατολής

Μαζική η συγκέντρωση διαμαρτυρίας για τη δολοφονία των ηρωικών γάλλων σκιτσογράφων έξω από το Γαλλικό Ινστιτούτο. Συμμετείχαν και οι σύντροφοι της ΟΑΚΚΕ.
Παρασκευή, 09 Ιανουαρίου 2015
Στις 8/1 διοργανώθηκε συγκέντρωση συμπαράστασης και αλληλεγγύης για τη δολοφονία των γάλλων σκιτσογράφων - δημοσιογράφων έξω από το Γαλλικό Ινστιτούτο με κάλεσμα πρωτοβουλίας πολιτών.
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ 24/2: Η ΜΕΓΑΛΕΙΩΔΗΣ ΑΝΤΟΧΗ ΕΝΟΣ ΛΑΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΛΥΓΙΖΕΙ - ΛΑΟΙ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΕΝΩΘΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΟΥΚΡΑΝΙΑ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΘΕΙΤΕ
Πέμπτη, 26 Φεβρουαρίου 2026
Με μία μαζική συγκέντρωση στο Σύνταγμα στις 24 Φλεβάρη η ουκρανική κοινότητα της Ελλάδας τίμησε τους μαχητές του ουκρανικού λαού που στέκονται ηρωϊκά τέσσερα χρόνια απέναντι στην κτηνώδη εισβολή της νεοχιτλερικής Ρωσίας, και κάλεσε τον ελληνικό λαό και τους λαούς της Ευρώπης σε συμπαράσταση σε αυτό το συγκλονιστικό αγώνα. Γιατί αυτός ενώ είναι ανισος, έχει φτάσει σήμερα σε τέτοιο σημείο που ο αδύναμος όχι μόνο κρατάει επί 4 χρόνια αλλά τελευταία αντεπιτίθεται, κερδίζει έδαφος και προξενεί τόσες πολλές απώλειες σε στρατιώτες στη Ρωσία ώστε αυτή να μην βρίσκει άλλους μισθοφόρους για να αντικαταστήσει τους 30.000 που χάνει κάθε μήνα!
Πραγματικά ο Πούτιν δυσκολεύεται να κερδίσει τον πόλεμο συνεχίζοντας να μη χρησιμοποιεί κανονικούς εφέδρους παρά μόνο μισθοφόρους. Και δεν χρησιμοποιεί εφέδρους επειδή ο ρωσικός λαός, ιδίως οι φτωχοί δεν θα είναι διατεθειμένοι να πεθάνουν σε έναν επιθετικό πόλεμο μιας τόσο σάπιας χώρας.
Την Κυριακή 24 Αυγούστου ουκρανοί πρόσφυγες και μετανάστες, έλληνες συμπαραστάτες, καθώς και συμπαραστάτες από άλλες ευρωπαϊκές χώρες έδωσαν αποφασιστικό παρόν στο Σύνταγμα για το γιορτασμό της επετείου της ανεξαρτησίας της Ουκρανίας, τρία χρόνια μετά την κτηνώδη εισβολή της Ρωσίας και ενώ η ουκρανική αντίσταση δέχεται τη συντονισμένη επίθεση των Πούτιν-Τραμπ για να υποκύψει στις απαιτήσεις του ρώσικου νεοχιτλερισμού.
Η εκδήλωση διοργανώθηκε από την Ένωση της Ουκρανικής Διασποράς στην Ελλάδα υπό την αιγίδα της πρεσβείας της Ουκρανίας. Το σύνθημα στο κεντρικό πανό των Ουκρανών έγραφε: «Εάν η Ρωσία σταματήσει να πολεμάει, δεν θα υπάρχει πια πόλεμος, εάν η Ουκρανία σταματήσει να πολεμάει, δεν θα υπάρχει πια Ουκρανία» και εκφράζει με τον καλύτερο τρόπο το ποιο είδος ειρήνης είναι δυνατό.
-ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΙΡΑΝΩΝ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ ΓΙΑ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΣΤΟΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΤΙΚΟ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥ ΙΡΑΝ -ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΟΥΚΡΑΝΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΡΑ ΤΩΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΩΝ ΤΗΣ ΟΥΚΡΑΝΙΑΣ
Πέμπτη, 13 Οκτωβρίου 2022
Οι ιρανοί πρόσφυγες στην Ελλάδα δίνουν μαχητικά το δικό τους αγώνα για συμπαράσταση και αλληλεγγύη στη μεγάλη εξέγερση του ιρανικού λαού που αψηφά την αιματηρή καταστολή του φασιστικού ισλαμικού καθεστώτος. Μετά το κρέμασμα του πανό στην Ακρόπολη, καλούν σε συγκέντρωση αλληλεγγύης στον απελευθερωτικό αγώνα για το Ιράν με ανοιχτό κάλεσμα στήριξης σε πολίτες και πολιτικά κόμματα, την Παρασκευή 14/10 στις 12 το μεσημέρι έξω από την ιρανική πρεσβεία (Κάλλαρη 16, Ψυχικό).
Ταυτόχρονα, αδιάκοπα συνεχίζονται οι κινητοποιήσεις της ουκρανικής κοινότητας στην Ελλάδα ενάντια στην εισβολή της νεοχιτλερικής Ρωσίας που κλιμακώνει τις κτηνώδεις επιθέσεις της σε αστικές υποδομές και αμάχους, και αποκαλύπτει σε όλο τον πλανήτη το ναζιστικό χαρακτήρα του πολέμου που εξαπέλυσε.
ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΗΣ ΟΑΚΚΕ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗ ΡΩΣΙΚΗ ΠΡΕΣΒΕΙΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΕΙΣΒΟΛΗ ΤΗΣ ΡΩΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ΟΥΚΡΑΝΙΑ
Σάββατο, 26 Φεβρουαρίου 2022
Μετά από κάλεσμα της ΟΑΚΚΕ, το Σάββατο 26/2 σύντροφοι και φίλοι της οργάνωσης συγκεντρώθηκαν έξω από τη ρώσικη πρεσβεία στο Ψυχικό σε εκδήλωση καταγγελίας του Χίτλερ - Πούτιν. Στη συγκέντρωση συμμετείχαν και Ουκρανοί και ανεξάρτητοι δημοκράτες.
Υψώθηκαν δύο πανώ, το κεντρικό, με σύνθημα «Λαοί της Ευρώπης Ενωθείτε, στον Χίτλερ Πούτιν Αντισταθείτε!» και στα αγγλικά “Hands off Ukraine! Peoples of Europe Unite and Resist Hitler Putin!”.
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ – ΣΥΖΗΤΗΣΗ, ΚΥΡΙΑΚΗ 23 ΜΑΡΤΗ στις 7μμ
Τρίτη, 18 Μαρτίου 2025
Ενημέρωση: Μπορείτε να δείτε εδώ ολόκληρη τη συγκέντρωση
https://www.youtube.com/watch?v=m1VUeMhBhvA&t=693s
Η ΟΑΚΚΕ καλεί τους φίλους και συναγωνιστές της στην ανοιχτή συγκέντρωση-συζήτηση που διοργανώνει στα γραφεία της την Κυριακή με κύριο θέμα τις κοσμοϊστορικές αλλαγές που ζουν οι λαοί και οι χώρες της Ευρώπης μετά την ανοιχτή συμπαράταξη της ηγεσίας των ΗΠΑ με τη Ρωσία και με τις ελάχιστες χώρες που στηρίζουν την εισβολή της στην Ουκρανία όπως αυτή αναδείχθηκε μέσα από τη διπλή ψηφοφορία στη ΓΣ και το ΣΑ του ΟΗΕ όσο και με την αήθη επίθεση στον ουκρανό ηγέτη Ζελένσκι από το Τραμπ. Εκείνο που κινεί τα πράγματα είναι πια η ανάδειξη της υποχρέωσης της Ευρώπης να στηριχθεί κύρια στις δικές της δυνάμεις για το μεγάλο πόλεμο που η νεοχιτλερική Ρωσία ετοιμάζει εναντίον της με τη βοήθεια της επίσης νεοχιτλερικής Κίνας και πλέον της φασιστικής δοσιλογικής προεδρίας Τραμπ. Αυτό το μαύρο μέτωπο προσπαθεί να διασπάσει τις ευρωπαϊκές δημοκρατίες και πάνω απ όλα να υπονομεύσει τις αμυντικές τους προσπάθειες προωθώντας μια «ειρήνη» τύπου Μονάχου σε βάρος της ηρωικής Ουκρανίας.
Σαν ένα βασικό θέμα της συζήτησης, πέρα από το πως οι χώρες και οι λαοί της Ευρώπης θα κρατήσουν την ενότητα τους, είναι το πως θα μπορεί να συγκροτηθεί σε κάθε χώρα και τελικά σε πανευρωπαϊκή κλίμακα ένα αντιφασιστικό μέτωπο και ειδικά ποιος θα είναι ο ρόλος της εργατικής τάξης καθώς και των πραγματικών επαναστατών μαρξιστών σε αυτό σήμερα που την ηγεσία αυτού του μετώπου σε όλες τις χώρες την έχουν οι δημοκρατικές και μισοδημοκρατικές αστικές τάξεις.
Η ΧΘΕΣΙΝΗ ΜΑΖΙΚΗ ΑΝΤΙΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΚΑΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΤΗΣ Η ΣΟΣΙΑΛΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΑΝΤΙΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΗΣ ΝΤΡΟΠΗΣ
Τετάρτη, 02 Μαρτίου 2022
Η ΟΑΚΚΕ υποστήριξε και συμμετείχε στη συγκέντρωση στο Σύνταγμα που οργάνωσαν χθες (1/3) δημοκράτες του φιλελεύθερου χώρου για τη συμπαράσταση στην Ουκρανία και την καταγγελία της ρώσικης εισβολής. Σε αυτή την εκδήλωση συμμετείχε μαζικά και η ουκρανική κοινότητα της χώρας.
ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ, ΑΝΤΙΦΑΣΙΣΤΕΣ, ΟΛΟΙ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ - ΣΥΖΗΤΗΣΗ 8 ΓΕΝΑΡΗ ΣΤΙΣ 6ΜΜ
Παρασκευή, 30 Δεκεμβρίου 2022
Ο εμπρησμός των γραφείων της Αφγανικής Κοινότητας από τους ναζί -Η πρώτη απάντηση δόθηκε από τους ίδιους τους αφγανούς μετανάστες μέσα στην παγερή αδιαφορία του επίσημου πολιτικού κόσμου
Πέμπτη, 05 Απριλίου 2018
To μεσημέρι στις 22 Μάρτη έγιναν στάχτη από εμπρησμό τα γραφεία της Αφγανικής Κοινότητας στο κέντρο της Αθήνας λίγες δεκάδες μέτρα από το αστυνομικό τμήμα της Ομόνοιας. Την ευθύνη του εμπρησμού ανέλαβε μια ναζιστική συμμορία που λέγεται «Κρυπτεία». Η «Κρυπτεία» είχε γίνει γνωστή από την επίθεση στο σπίτι του 11χρονου αφγανού Αμίρ, μαθητή στο 6ο Δημοτικό σχολείο Δάφνης, όταν αυτός κληρώθηκε σημαιοφόρος παρέλασης. Θυμίζουμε ότι τελικά δεν επιτράπηκε από τη διεύθυνση του σχολείου στον μαθητή να κρατήσει τη σημαία. Η Κρυπτεία παλιότερα ήταν μια από τις αντιμεταναστευτικές ομάδες κρούσης της «Χρυσής Αυγής» την εποχή του Ανδρουτσόπουλου.
ΑΝΑΒΟΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΚΥΡΙΑΚΗ 12/2 ΤΗΣ ΣΗΜΕΡΙΝΗΣ ΚΟΙΝΗΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΙΡΑΝΩΝ ΚΑΙ ΟΥΚΡΑΝΩΝ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΕΚΤΑΚΤΩΝ ΚΑΙΡΙΚΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ
Κυριακή, 05 Φεβρουαρίου 2023
Ενημερώνουμε τους φίλους μας ότι η σημερινή κοινή συγκέντρωση Ιρανών και Ουκρανών προσφύγων στο Σύνταγμα αναβάλλεται για την επόμενη Κυριακή 12/2 λόγω των έκτακτων καιρικών συνθηκών.
Δημοσιεύουμε εδώ την ανακοίνωση της αναβολής από τη σελίδα της ουκρανικής κοινότητας ukrainianwomengr
"Λόγω των έκτακτων καιρικών φαινομένων και των ειδοποιήσεων για περιορισμό των μετακινήσεων που εστάλησαν σήμερα από το 112 στους κατοίκους του λεκανοπέδιου, αναβάλλεται για την επόμενη Κυριακή η κοινή συγκέντρωση που είχαν προγραμματίσει σήμερα 5μμ στην πλατεία Συντάγματος για συμπαράσταση στον αγώνα του ουκρανικου και του ιρανικου λαού ενάντια στο ρώσικη φασιστικη εισβολή και τη σύμμαχό της βάρβαρη δικτατορία των Μουλαδων
οι Ουκρανές Γυναίκες στην Ελλάδα και οι
Ιρανοί Διαδηλωτες στην Ελλάδα.
Αθήνα 5.02. 2023"






