Επίσημη σελίδα ΟΑΚΚΕ

 Χαλκοκονδύλη 35, τηλ-φαξ: 2105232553 email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ Η. ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΚΕ ΟΑΚΚΕ ΣΤΗΝ EΡΤ ΣΤΙΣ 31 ΜΑΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ 2024

   

 

ΔΙΑΚΑΝΑΛΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΟΑΚΚΕ ΣΤΙΣ 26 ΜΑΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ 2024

   

 

ΝΕΑ ΑΝΑΤΟΛΗ

Νέα Ανατολή αρ.φ.559 (εδώ μπορείτε να βρείτε τα φύλλα από φ.486-Μάρτης 2013-και νεώτερα)

  Που μπορείτε να βρείτε την έντυπη έκδοση της Νέας Ανατολής

1pag559

 

crisis russia

Άρθρα Αναφοράς

OAKKE WEB TV

Εκδόσες Μεγάλη Πορεία

ΑΝΤΙΝΑΖΙΣΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ

http://www.antinazi.gr/ 

www.antinazi.gr

ΑΝΤΙ ΝΑΖΙ

 

Το να έχει κανείς σήμερα στην Ελλάδα μειονοτική εθνική συνείδηση αποτελεί μια ιδιαίτερα επικίνδυνη υπόθεση. Θεμελιώδη δικαιώματα, όπως είναι το δικαίωμα ελεύθερης έκφρασης και ασφάλειας του προσώπου, δεν θεωρούνται εξασφαλισμένα για αυτούς τους ανθρώπους. Η τούρκικη και, ακόμα περισσότερο, η μακεδονική εθνική μειονότητα στη χώρα μας αντιμετωπίζουν ένα συνεχές καθεστώς ανεξέλεγκτης βίας και τρομοκρατίας που την καλύπτουν με τη στάση τους όλα τα κοινοβουλευτικά κόμματα, αλλά και σύσσωμος ο μαζικός έντυπος και ηλεκτρονικός τύπος. Τις τελευταίες δεκαετίες έχουν συμβεί με την ανοχή των αρχών, των κοινοβουλευτικών κομμάτων και του μαζικού τύπου ουκ ολίγα περιστατικά τρομοκράτησης της μακεδονικής μειονότητας.

Αστυνομικοί συνέλαβαν στις 11 το βράδυ της 21/3 δύο συντρόφους μας νεολαίους της ΟΑΚΚΕ επειδή έγραφαν συνθήματα κατά της «Χρυσής Αυγής» στον Πειραιά. Οι αστυνομικές αρχές τους οδηγούν σήμερα στον εισαγγελέα με την κατηγορία για «διακεκριμένη περίπτωση φθοράς», άρθρο 382 του Ποινικού Κώδικα.

 

Το αδίστακτο δολοφονικό καθεστώς που προστατεύει τη ναζιστική συμμορία αναγνωρίζοντας τη σα νόμιμο πολιτικό κόμμα, με εκπρόσωπό του σήμερα στην κυβέρνηση τους ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, άφησε ασύδοτους τους θρασύδειλους τραμπούκους της Χ.Α. να εξαπολύσουν τη δολοφονική τους επίθεση εναντίον ενός 24χρονου φοιτητή σε κεντρικό σημείο της Αθήνας, σε κοινή θέα, στο φως της μέρας, κοντά στα γραφεία της στη Μεσογείων.

 

ΟΙ ΝΑΖΙ ΑΠΟΘΡΑΣΥΝΟΝΤΑΙ, ΤΡΑΥΜΑΤΙΖΟΥΝ ΜΕΛΗ ΑΝΤΙΝΑΖΙΣΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΝ, ΚΑΙΝΕ ΓΡΑΦΕΙΑ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ

ΠΡΩΤΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΚΑΘΗΚΟΝ: ΝΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΘΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΝ ΝΟΜΙΜΗ ΤΗ «ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ»

ΟΧΙ ΣΤΗ ΘΥΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΝΑΖΙ

Ε­ΚΤΟΣ ΝΟ­ΜΟΥ ΤΩΡΑ Η Χ.Α!

Τιμή και δόξα στον ήρωα Παύλο Φύσσα

Σήμερα είχε οριστεί να γίνει η δίκη κατά των δύο συντρόφων μας στο Α΄ Μονομελές Πλημμελειοδικείο Πειραιά στις δύο το μεσημέρι, μετά από αναβολή μόλις μίας μέρας που τους δόθηκε ενώ είχαν ζητήσει περισσότερες μέρες για να προετοιμαστούν αλλά και για να είναι διαθέσιμος ο δικηγόρος τους. Σήμερα ξαναζήτησαν αναβολή για τους ίδιους λόγους. Αυτή τους δόθηκε για τις 29 Μαρτίου στις 2 το μεσημέρι. Αλλά έτσι κι αλλιώς η αναβολή θα γινόταν γιατί δεν προσήλθε ο μάρτυρας αστυνομικός.

Από ότι φαίνεται οι εμπνευστές της δίωξης  έχουν βρεθεί σε δύσκολη θέση μπροστά σε μία δίκη που θα αποκαλύψει το δυνάμωμα του ναζισμού μέσα στην αστυνομία και στη δικαιοσύνη και πως η αιτία γι αυτό είναι ότι σύσσωμα τα κοινοβουλευτικά κόμματα υπερασπίζουν τη νομιμότητα των ναζί.

  Με κοινή αφίσα και προκήρυξη, η Αντιναζιστική Πρωτοβουλία και η ΟΑΚΚΕ κατάγγειλαν τις αλλεπάλληλες προβοκάτσιες που στήθηκαν από τους δήθεν αντιφασίστες "φίλους" του Π. Φύσσα μετά τη δολοφονία του με αποκορύφωμα τα σπασίματα και τις καταστροφές στο Κερατσίνι στην πορεία της 18/9. Η αφίσα με τίτλο "Με αλλεπάλληλες προβοκάτσιες, ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ ΤΟΝ ΠΑΥΛΟ ΦΥΣΣΑ!" κολλήθηκε σε όλο το Κερατσίνι.
Στο πλαί­σιo της δί­κης της να­ζι­στι­κής συμ­μο­ρί­ας της «Χρυ­σής Αυ­γής» και ε­νώ ε­ξε­τά­ζο­νταν ως μάρτυρες συν­δι­κα­λι­στές του ψευ­τοΚ­ΚΕ – ΠΑ­ΜΕ της Ναυ­πη­γο­ε­πι­σκευα­στι­κής Ζώ­νης του Περάματος, έ­νας δι­κη­γό­ρος των να­ζί ε­πι­χεί­ρη­σε βρώ­μι­κα να χρη­σι­μο­ποι­ή­σει πα­λαιό­τε­ρες καταγγελί­ες της Ο­ΑΚ­ΚΕ για κνί­τι­κη βί­α κα­τά ερ­γα­τών, ώ­στε να α­λα­φρώ­σει τη θέ­ση των να­ζι­στών δολο­φόνων πε­λα­τών του, με τη θε­ω­ρί­α «α­φού και οι κνί­τες έ­δερ­ναν άλ­λους, για­τί κα­τη­γο­ρεί­τε μό­νο τη Χρυ­σή Αυ­γή για τη βί­α της;».

 

Μαγειρεύουν νόμο για να μένει νόμιμη η «Χρ. Αυγή»

 Σε μία χώρα που έχει τους ναζιστές στη Βουλή εδώ και ένα χρόνο, και άλλα 25 χρόνια νόμιμους, με τη συμφωνία όλων των κοινοβουλευτικών κομμάτων,

    Εκτός νόμου η εγκληματική συμμορία της «Χρ. Αυγής». Να συλληφθούν τώρα οι τραμπούκοι της. Άρση του ασύλου για τους βουλευτές της   Αντιφασιστικό μέτωπο μέσα στις μάζες και τα προβλήματά τους   Οι επιδρομές της ναζιστικής συμμορίας της Χρ. Αυγής στις υπαίθριες αγορές με το πρόσχημα της πάταξης του παραεμπορίου είναι ένα τεράστιο έγκλημα σε βάρος του λαού αυτής της χώρας και ένα νέο βήμα για την επέκταση της εκχωρημένης από τα άλλα 6 κόμματα πολιτικο-αστυνομικής παρακρατικής εξουσίας της. Στα πρότυπα των χιτλερικών ταγμάτων εφόδου της μεσοπολεμικής Γερμανίας οι καθεστωτικοί αυτοί τραμπούκοι χτενίζουν τώρα τα παζάρια προκειμένου να εντοπίσουν αλλοδαπούς μικροπωλητές, που στη συνέχεια υποβάλουν σε εξευτελιστικούς ελέγχους. Οι επιδρομείς ζητούν επί ώρα χαρτιά από αυτούς, σα να ήταν αστυνομικοί χωρίς οι αστυνομικοί να επεμβαίνουν. Τελικά με ρόπαλα και κλωτσιές καταστρέφουν πάγκους με εμπορεύματα όσων δεν εγκρίνουν τα χαρτιά. Οι πιο χαρακτηριστικές τέτοιες επιθέσεις ήταν αυτές που έγιναν την Παρασκευή το βράδυ σε πανηγύρι στη Ραφήνα, την οποία συντόνιζαν οι βουλευτές της ναζιστικής συμμορίας, Γερμενής και Ηλιόπουλος, και αργότερα σε λαϊκή του Μεσολογγίου με επικεφαλής τον Μπαρμπαρούση.