Επίσημη σελίδα ΟΑΚΚΕ

 Χαλκοκονδύλη 35, τηλ-φαξ: 2105232553 email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ Η. ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΚΕ ΟΑΚΚΕ ΣΤΗΝ EΡΤ ΣΤΙΣ 31 ΜΑΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ 2024

   

 

ΔΙΑΚΑΝΑΛΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΟΑΚΚΕ ΣΤΙΣ 26 ΜΑΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ 2024

   

 

ΝΕΑ ΑΝΑΤΟΛΗ

Νέα Ανατολή αρ.φ.559 (εδώ μπορείτε να βρείτε τα φύλλα από φ.486-Μάρτης 2013-και νεώτερα)

  Που μπορείτε να βρείτε την έντυπη έκδοση της Νέας Ανατολής

1pag559

 

crisis russia

Άρθρα Αναφοράς

OAKKE WEB TV

Εκδόσες Μεγάλη Πορεία

ΑΝΤΙΝΑΖΙΣΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ

http://www.antinazi.gr/ 

www.antinazi.gr

ΑΝΤΙ ΝΑΖΙ

 

 

Η  απομόνωση της ελληνικής κυβέρνησης στην Ευρώπη από τις κυβερνήσεις όλων ανεξαίρετα των άλλων κρατών της Ευρωζώνης αντιμετωπίζεται από την προπαγάνδα της πρώτης με το επιχείρημα ότι αυτό είναι φυσικό αφού η ελληνική κυβέρνηση σαν αριστερή κυβέρνηση που είναι εκπροσωπεί το λαό και παλεύει για τα συμφέροντά του, οπότε αντικειμενικά και για τα συμφέροντα όλων των λαών της Ευρώπης, και συνεπώς είναι φυσικό να είναι σε σύγκρουση με όλες τις άλλες κυβερνήσεις που είναι κυβερνήσεις της αστικής τάξης αυτών των χωρών.

ΟΧΙ ΣΤΗ ΘΥΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΝΑΖΙ

Ε­ΚΤΟΣ ΝΟ­ΜΟΥ ΤΩΡΑ Η Χ.Α!

Τιμή και δόξα στον ήρωα Παύλο Φύσσα

 

Η Αντιναζιστική Πρωτοβουλία και η ΟΑΚΚΕ κυκλοφόρησαν αφίσα για την τέταρτη επέτειο από τη δολοφονία του Παύλου Φύσσα στις 18 Σεπτέμβρη, με τίτλο «Η δολοφονία Φύσσα συνεχίζεται! Όλα τα κόμματα μαζί κρύβουν από το λαό τη δίκη των ναζί». Η αφίσσα κολλήθηκε σε Κερατσίνι, Πειραιά και Αθήνα (http://www.oakke.gr/afises/2013-02-16-20-46-50/item/861- )

.

 

Δημοσιεύουμε παρακάτω το εξαιρετικά διεισδυτικό και αποκαλυπτικό ρεπορτάζ για τον Ασπρόπυργο του ανταποκριτή του διμηνιαίου περιοδικού «1843» του Economist στην Αθήνα, Alexander Clapp που δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα του περιοδικού με ημερομηνία 1/9/2017. Tην ύπαρξή αυτού του ρεπορτάζ την πληροφορηθήκαμε από την εφημερίδα ΑthensVoice, που από όσο ξέρουμε είναι η μόνη που το ανέφερε, ενώ κανείς δεν το μετάφρασε και καμιά κυβέρνηση, καμιά αντιπολίτευση, καμιά αριστερά, επίσημη ή «επαναστατική» δεν το σχολίασε.

Την ώρα που η ναζιστική δολοφονική συμμορία απολαμβάνει με κοινοβουλευτική ομοφωνία καθεστώς νομιμότητας και που η κυβέρνηση την αναγνωρίζει σαν ισότιμο κοινοβουλευτικό κόμμα με το οποίο μπορεί να συνεργάζεται, οι συνήγοροι των θυμάτων της ναζιστικής βίας στη δίκη της «Χρ. Αυγής» συμπαρατάχθηκαν ανοιχτά με τους ναζιστές στην προσπάθεια τους να εμποδίσουν την εξέταση πέντε πρώην μελών της συμμορίας που θέλησαν να καταθέσουν εναντίον των ναζιστών κατηγορούμενων με το καθεστώς του προστατευόμενου μάρτυρα, δηλαδή ανώνυμα και χωρίς φυσική παρουσία στο δικαστήριο.

Αθωώθηκαν οι δύο νεολαίοι σύντροφοι Βαγγέλης Χρήστου και Γρηγόρης Χρήστου που παραπέμφθηκαν στη δίκη του Μονομελούς Πλημμελειοδικείου Πειραιά με την κατηγορία της διακεκριμένης φθοράς (ποινή έως 2 χρόνια) επειδή έγραφαν τα συνθήματα «Εκτός Νόμου η Χρυσή Αυγή» και «Όλα τα κόμματα μαζί προστατεύουν τους ναζί» στον εξωτερικό τοίχο ενός σχολείου. Η εισαγγελέας πρότεινε καταδίκη ενώ η πρόεδρος αποφάσισε ότι λόγω αμφιβολιών οι κατηγορούμενοι κηρύσσονται αθώοι. Το σκεπτικό της απόφασης ήταν ότι δεν αποδείχθηκε ότι υπήρχε πρόθεση να προξενήσουν φθορά.

Στις 7 του Ιούλη είχαμε δυο καλά νέα και ένα κακό. Από τακτική άποψη τα δυο καλά νέα είναι σημαντικότερα. Από στρατηγική τη μεγαλύτερη σημασία έχει το κακό. Τα δύο καλά νέα είναι η πτώση της σοσιαλφασιστικής συμμορίας Τσίπρα και το ξωπέταγμα των ναζικανιβάλων της «Χρ. Αυγής» από τη Βουλή. Το κακό νέο είναι η σταθεροποίηση του ΣΥΡΙΖΑ παρά το κάζο των ευρωεκλογών.

  Με κοινή αφίσα και προκήρυξη, η Αντιναζιστική Πρωτοβουλία και η ΟΑΚΚΕ κατάγγειλαν τις αλλεπάλληλες προβοκάτσιες που στήθηκαν από τους δήθεν αντιφασίστες "φίλους" του Π. Φύσσα μετά τη δολοφονία του με αποκορύφωμα τα σπασίματα και τις καταστροφές στο Κερατσίνι στην πορεία της 18/9. Η αφίσα με τίτλο "Με αλλεπάλληλες προβοκάτσιες, ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ ΤΟΝ ΠΑΥΛΟ ΦΥΣΣΑ!" κολλήθηκε σε όλο το Κερατσίνι.

Είμαστε μόνο λίγες ώρες πριν την ανακοίνωση των τελικών ποινών από το δικαστήριο, δηλαδή για το αν και για ποιους από τους κατηγορούμενους ναζιστές θα υπάρξουν αναστολές, για το ποιοι θα πάνε φυλακή και ποιοι ελεύθεροι στα σπίτια τους, τουλάχιστον ως την εκδίκαση της έφεσης.

Σήμερα στις 2 το μεσημέρι έχει προγραμματιστεί να γίνει στο Μονομελές Πλημμελειοδικείο Πειραιά μετά από τη χθεσινή αναβολή, η δίκη των δύο συντρόφων μας Βαγγέλη Χρήστου και Γρηγόρη Χρήστου για διακεκριμένη περίπτωση φθοράς επειδή έγραφαν συνθήματα υπέρ της απαγόρευσης της «Χρυσής Αυγής» έξω από ένα σχολείο που οι τοίχοι του ήταν γεμάτοι συνθήματα.