Επίσημη σελίδα ΟΑΚΚΕ

 Χαλκοκονδύλη 35, τηλ-φαξ: 2105232553 email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ Η. ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΚΕ ΟΑΚΚΕ ΣΤΗΝ EΡΤ ΣΤΙΣ 31 ΜΑΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ 2024

   

 

ΔΙΑΚΑΝΑΛΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΟΑΚΚΕ ΣΤΙΣ 26 ΜΑΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ 2024

   

 

ΝΕΑ ΑΝΑΤΟΛΗ

Νέα Ανατολή αρ.φ.559 (εδώ μπορείτε να βρείτε τα φύλλα από φ.486-Μάρτης 2013-και νεώτερα)

  Που μπορείτε να βρείτε την έντυπη έκδοση της Νέας Ανατολής

1pag559

 

crisis russia

Άρθρα Αναφοράς

OAKKE WEB TV

Εκδόσες Μεγάλη Πορεία

ΑΝΤΙΝΑΖΙΣΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ

http://www.antinazi.gr/ 

www.antinazi.gr

ΑΝΤΙ ΝΑΖΙ

 

Έντεκα χρόνια μετά τη δολοφονία του Παύλου Φύσσα ο φασισμός είναι πιο δυνατός από ποτέ και όλο και περισσότερο πλησιάζει στην εξουσία. Το χειρότερο είναι ότι οι δήθεν αντιφασίστες της ψευτοαριστεράς όχι μόνο κρύβουν αυτή την προέλαση αλλά έχουν τακτικά αναλάβει να κάνουν μαζί τους έναν νέο καταμερισμό εργασίας.

Δημοσεύουμε εδώ το κείμενο αφίσας της ΟΑΚΚΕ που κολλήθηκε ήδη σε γειτονιές του Πειραιά. Πρόκειται για μία από τις πιο σημαντικές αφίσες της ΟΑΚΚΕ γιατί για πρώτη φορά αντιμετωπίζεται με τέτοια σαφήνεια ένα βασικό πλοκάμι του νεοχιτλερικού άξονα στη χώρα, δηλαδή όχι έμμεσα σαν πολιτικό πρακτορείο ή σαν ιδεολογικός μηχανισμός αλλά άμεσα σαν κρατικό μονοπωλιακό και μάλιστα σαν αποικιοκρατικό κεφάλαιο μπροστά στο οποίο γονατίζει δουλικά όλη η αστική τάξη και ο αντεπαναστατικός μικροαστισμός

Όχι άλλη ανοχή στην κλιμάκωση της ναζιστικής βίας με τη δολοφονική επίθεση στη Φαβέλα

ΕΚΤΟΣ ΝΟΜΟΥ

ΟΙ ΝΑΖΙ-ΦΟΝΙΑΔΕΣ

Ηθική συναυτουργία στην αποθράσυνση της ναζιστικής Χρυσής Αυγής έχουν όλα τα κοινοβουλευτικά κόμματα που τη θέλουν νόμιμη

ΜΙΑ ΑΝΑΔΡΟΜΗ : Πρώτο μέρος

Η Ο­ΑΚ­ΚΕ ή­ταν η μο­να­δι­κή πο­λιτι­κή δύ­να­μη που έ­βα­λε πρω­το­πό­ρα και α­πό πο­λύ πο­λύ νω­ρίς σα ζή­τη­μα ζω­ής και θα­νά­του για τη δη­μο­κρα­τί­α την α­ντι­να­ζι­στι­κή πά­λη με κε­ντρι­κό σύν­θη­μα να βγει ε­κτός νό­μου η να­ζι­στι­κή συμ­μο­ρί­α της «Χρυ­σής Αυ­γής». Αυ­τή τη θέ­ση την υ­πε­ρά­σπι­σε

Λίγο πριν τη διάλυση της Βουλής η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ έφερε εσπευσμένα στη Βουλή για ψήφιση αλλαγές στον ποινικό κώδικα και τον κώδικα ποινικής δικονομίας που σημαίνουν μία ριζική αναδιάρθρωση όλου του ποινικού συστήματος, με ρυθμίσεις που για πρώτη φορά μετά τη μεταπολίτευση νομιμοποιούν σε ένα ευρύ φάσμα τη φασιστική βία, κρατική και παρακρατική.

5 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΤΟΥ Π. ΦΥΣΣΑ: ΚΡΥΒΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΛΑΟ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΗΣ “ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ” ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΑΘΩΩΣΟΥΝ ΠΟΛΙΤΙΚΑ

ΕΚΤΟΣ ΝΟΜΟΥ Η ΔΟΛΟΦΟΝΙΚΗ Χ. ΑΥΓΗ

Οι δύο “πάσες” του πολιτικού συστήματος στους ναζήδες: η σοβινοφασιστική αλλαγή του ονόματος μιας άλλης χώρας και η προβοκατόρικη δήθεν αντιναζιστική βία

Οχτώ χρόνια από τη δολοφονία του Παύλου Φύσσα

Σύσσωμο και ύπουλα το πολιτικό καθεστώς προστατεύει τους ναζί

 Η πάλη πρέπει να συνεχιστεί με μεγαλύτερη ένταση

 

Σύσσωμα τα κοινοβουλευτικά κόμματα καθησυχάζουν τους δημοκράτες αντιφασίστες στη χώρα μας και παγκόσμια ότι έχουν κλείσει για τα καλά τους ναζι-δολοφόνους στη φυλακή και τους έχουν ουσιαστικά εξαφανίσει από την πολιτική ζωή της χώρας.

ΕΚΤΟΣ ΝΟΜΟΥ ΟΙ ΝΑΖΙΣΤΕΣ ΤΗΣ "ΧΡ. ΑΥΓΗΣ"

ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΔΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ

Ένας χρόνος έχει περάσει από τη δολοφονία του ηρωικού Παύλου Φύσσα από τους ναζιστές της “Χρυσής Αυγής”.Οι πυκνές αναφορές που γίνονται τελευταία από τα ΜΜΕ για την επέτειο της δολοφονίας και κάποιο κλίμα κινητοποίησης μόλις τελευταία από μερικούς φορείς δεν πρέπει να κρύψουν από τα μάτια μας το βασικό γεγονός, ότι και η δολοφονία αυτή και οι υπόλοιπες από τους ναζί της “ΧΑ” θάβονται πια όλο τον υπόλοιπο χρόνο από το πολιτικό σύστημα σαν κάτι δευτερεύον, ενώ επιχειρείται από στελέχη δήθεν προοδευτικών κομμάτων η θυματοποίηση των ναζί με ισχυρισμούς ότι η δίωξή τους είναι πολιτική,

 

ΟΙ ΝΑΖΙ ΑΠΟΘΡΑΣΥΝΟΝΤΑΙ, ΤΡΑΥΜΑΤΙΖΟΥΝ ΜΕΛΗ ΑΝΤΙΝΑΖΙΣΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΝ, ΚΑΙΝΕ ΓΡΑΦΕΙΑ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ

ΠΡΩΤΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΚΑΘΗΚΟΝ: ΝΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΘΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΝ ΝΟΜΙΜΗ ΤΗ «ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ»

 

Η ΟΑΚΚΕ και η Αντιναζιστική Πρωτοβουλία θα συμμετάσχουν στην εκδήλωση διαμαρτυρίας, την Πέμπτη 18 Σεπτέμβρη, για την επέτειο της δολοφονίας του Π. Φύσσα. Οι σύντροφοι θα βρίσκονται με πανώ σε προσυγκέντρωση στο Κερατσίνι, στην οδό Τσαλδάρη και στο ύψος της οδού Μαγνησίας, κοντά στον ΟΤΕ, στης 17.30μμ