Επίσημη σελίδα ΟΑΚΚΕ

 Χαλκοκονδύλη 35, τηλ-φαξ: 2105232553 email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ Η. ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΚΕ ΟΑΚΚΕ ΣΤΗΝ EΡΤ ΣΤΙΣ 31 ΜΑΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ 2024

   

 

ΔΙΑΚΑΝΑΛΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΟΑΚΚΕ ΣΤΙΣ 26 ΜΑΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ 2024

   

 

ΝΕΑ ΑΝΑΤΟΛΗ

Νέα Ανατολή αρ.φ.559 (εδώ μπορείτε να βρείτε τα φύλλα από φ.486-Μάρτης 2013-και νεώτερα)

  Που μπορείτε να βρείτε την έντυπη έκδοση της Νέας Ανατολής

1pag559

 

crisis russia

Άρθρα Αναφοράς

OAKKE WEB TV

Εκδόσες Μεγάλη Πορεία

ΑΝΤΙΝΑΖΙΣΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ

http://www.antinazi.gr/ 

www.antinazi.gr

ΑΝΤΙ ΝΑΖΙ

 

Όχι άλλη ανοχή στην κλιμάκωση της ναζιστικής βίας με τη δολοφονική επίθεση στη Φαβέλα

ΕΚΤΟΣ ΝΟΜΟΥ

ΟΙ ΝΑΖΙ-ΦΟΝΙΑΔΕΣ

Ηθική συναυτουργία στην αποθράσυνση της ναζιστικής Χρυσής Αυγής έχουν όλα τα κοινοβουλευτικά κόμματα που τη θέλουν νόμιμη

Ξαφνικά, ειρήνη επικρατεί στη χώρα. Αν και το κίνημα των δρόμων και των πλατειών συνεχίζεται σε χαμηλή ένταση, οι συγκρούσεις με την αστυνομία σταμάτησαν. Αυτό έγινε μόνο επειδή η κυβέρνηση, υπακούοντας στο κίνημα των δρόμων, δηλαδή στους καθοδηγητές του ΣΥΡΙΖΑ-ψευτοΚΚΕ-ΑΝΤΑΡΣΥΑ, απέσυρε ολοκληρωτικά την αστυνομία από τους δρόμους και άρα από κάθε έλεγχο των μέτρων προστασίας από τον κορονοϊό, μετά από τη σπασιματική εξόρμηση των τελευταίων στη γειτονιά της Νέας Σμύρνης πριν ένα μήνα. Απ’ τη στιγμή που ο έλεγχος αποσύρθηκε, ο σοσιαλφασισμός πέτυχε στην κύρια πλευρά το σκοπό του, που είναι η ανεξέλεγκτη εξάπλωση του ιού. Αυτή την εξάπλωση τη θέλουν αυτά τα κόμματα για να γκρεμίσουν κι άλλο την ήδη τσακισμένη από τα αντιβιομηχανικά κινήματά τους οικονομία και να βασιλέψουν πάνω στην πείνα και τα ερείπια για λογαριασμό των ανατολικών αφεντικών τους, των ρωσοκινέζικων ιμπεριαλισμών χιτλερικού τύπου, που ήδη αγοράζουν χωρίς καμιά αντίσταση τη ραχοκοκαλιά της χώρας (ενέργεια, μεταφορές, γη).

 

Πριν ένα χρόνο στις 12 Απρίλη 2016 έγινε μία συνεδρίαση της κοινοβουλευτικής επιτροπής Ελληνισμού της Διασποράς στην οποία είχαν προσκαλεστεί μεταξύ άλλων ο Σαββίδης ως εκπρόσωπος των Ελλήνων της Ρωσίας και εκπρόσωποι του ελληνορωσικού επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης, για την «ανάγκη επενδύσεων ομογενών» στην Ελλάδα στα πλαίσια του Αφιερωματικού Έτους 2016 «Ελλάδας-Ρωσίας».

Το blackmetal συγκρότημα Rotting Christ (O Χριστός που σαπίζει) ήρθε να προστεθεί στη μακριά λίστα των θυμάτων ιεροεξεταστικής βίας που ασκεί ατιμώρητα ο ολοένα και πιο εδραιωμένος πολιτικά και ιδεολογικά στη χώρα μας νεομεσαιωνισμός. Στην προκειμένη περίπτωση έχουμε ακύρωση προγραμματισμένης συναυλίας σε συγκεκριμένο χώρο που διαχειρίζονται οι δημοτικές αρχές της Πάτρας με δικαιολογία την «προσβολή του θρησκευτικού αισθήματος» των ορθοδόξων χριστιανών. Το πιο φαινομενικά παράδοξο στοιχείο της όλης υπόθεσης είναι η συμμετοχή του ψευτοΚΚΕ, που ελέγχει το δήμο με τον κνίτη Κ. Πελετίδη, στην επιχείρηση «κάθαρσης» της πολιτιστικής ζωής της πόλης από κοινού με τη σκοταδιστική εκκλησία και τη ναζιστική ΧΑ.

ΟΧΙ ΣΤΗ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΔΙΚΗΣ ΣΕ ΑΡΕΝΑ ΟΠΟΥ ΟΙ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟΙ ΝΑΖΙΣΤΕΣ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΚΑΤΗΓΟΡΟΙ -ΟΧΙ ΣΤΗ ΦΙΜΩΣΗ ΚΑΙ ΕΞΟΝΤΩΣΗ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΦΟΡΑ ΤΩΝ ΘΥΜΑΤΩΝ-ΕΚΤΟΣ ΝΟΜΟΥ ΤΩΡΑ Η ΝΑΖΙΣΤΙΚΗ ΣΥΜΜΟΡΙΑ-Όχι στην κάλυψη από ΚΕΕΡΦΑ, ΑΝΤΑΡΣΥΑ, ΠΑΜΕ, ΣΥΡΙΖΑ

Ανακοίνωση της Αντιναζιστικής Πρωτοβουλίας

 

Ο διακομματικός νεο-μεσαίωνας καλύπτει ουσιαστικά την καταδίκη

Καθώς η εύθραυστη κρούστα δημοκρατισμού που αγωνίζεται να περιβάλει ακόμα το ελληνικό πολιτικό σύστημα ραγίζει καθημερινά ολοένα και περισσότερο και καθώς ο φαιοκόκκινος νεο-μεσαίωνας δεν φαντάζει πλέον για αυτή τη χώρα ένα τόσο μακρινό ενδεχόμενο, ήρθε και η πρώτη καταδίκη μπλόγκερ

H Αντιναζιστική Πρωτοβουλία και η ΟΑΚΚΕ αποφάσισαν να συμμετέχουν με ξεχωριστό μπλοκ και συνθήματα σε συγκέντρωση στο σημείο της Παλιάς Κοκκινιάς από το οποίο ξεκίνησε το τρίωρο κυνηγητό των ναζιστών ενάντια σε τρεις πακιστανούς μετανάστες, έναν εκ των οποίων τραυμάτισαν άσχημα στο πρόσωπο με σπασμένο μπουκάλι.

Επτά δημοκράτες δημότες του Κερατσινίου, και ταυτόχρονα μέλη της Αντιναζιστικής Πρωτοβουλίας πήγαν στο δημοτικό συμβούλιο Κερατσινίου που έγινε στις 31/1/2018 και κατάθεσαν ένα ψήφισμα* στο οποίο κατήγγειλαν 1) τον  Σύλλογο Ακρωτηριανών Θήρας που προσκάλεσε τον βουλευτή  της ΧΑ υπόδικο αρχιτραμπούκο Λαγό στην εκδήλωση της κοπής της πρωτοχρονιάτικης πίτας του η οποία έγινε  σε μια δημοτική αίθουσα και 2) την αντιδήμαρχο Π. Περδίκη που στάθηκε δίπλα στο ναζιστή και έτσι νομιμοποίησε την παρουσία του εκεί εκ μέρους του Δήμου.

 

Οι να­ζι­στές της “Χρυ­σής Αυ­γής” δεν λυ­πή­θη­καν τα γλυ­κό­λο­γα και τους ε­παί­νους για τη νέ­α, “α­ντι­μνη­μο­νια­κή” (τό­τε α­κό­μη δεν εί­χε υ­πο­γρά­ψει ό­τι σέ­βε­ται το μνη­μό­νιο), κυ­βέρ­νη­ση του ΣΥ­ΡΙ­ΖΑ με τους Α­ΝΕΛ, κα­τά τη διάρ­κεια της συ­ζή­τη­σης ε­πί των προ­γραμ­μα­τι­κών δη­λώσεων, ό­πως ση­μειώ­νε­ται σε ρεπορ­τάζ της Ε­φη­με­ρί­δας των Συ­ντα­κτών της 12ης του Φλε­βά­ρη.

Αθωώθηκαν οι δύο νεολαίοι σύντροφοι Βαγγέλης Χρήστου και Γρηγόρης Χρήστου που παραπέμφθηκαν στη δίκη του Μονομελούς Πλημμελειοδικείου Πειραιά με την κατηγορία της διακεκριμένης φθοράς (ποινή έως 2 χρόνια) επειδή έγραφαν τα συνθήματα «Εκτός Νόμου η Χρυσή Αυγή» και «Όλα τα κόμματα μαζί προστατεύουν τους ναζί» στον εξωτερικό τοίχο ενός σχολείου. Η εισαγγελέας πρότεινε καταδίκη ενώ η πρόεδρος αποφάσισε ότι λόγω αμφιβολιών οι κατηγορούμενοι κηρύσσονται αθώοι. Το σκεπτικό της απόφασης ήταν ότι δεν αποδείχθηκε ότι υπήρχε πρόθεση να προξενήσουν φθορά.